Menu

به گفته Telltale Games احتمال ساخت بقیه قسمت‌های فصل آخر بازی The Walking Dead همچنان وجود دارد

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش اعلام شد که استودیو Telltale Games تعطیل خواهد شد و تمامی پروژه‌های در دست ساخت و تایید شده این استودیو اعم از فصل آخر The Walking Dead و فصل دوم The Wolf Among Us نیز در یا در وضعیتی نامعلوم قرار گرفته و یا کنسل شدند.

اما به گزارش پردیس‌گیم، دقایقی پیش Telltale Games با انتشار بیانیه‌ای رسمی در توییتر، اعلام کرد که ممکن است The Walking Dead: Final Season و داستان "کلمنتاین" به سرانجام برسند. در این بیانیه آمده که بعد از خبر بسته‌شدن حتمیِ استودیو، بعضی از همکاران و شرکای Telltale به این استودیو نزدیک‌شده و برای کمک به Telltale در به پایان‌رساندن داستان The Walking Dead ابراز علاقه کرده‌اند. در حالی که هنوز هیچ چیز بیشتری در این مورد اعلام نشده، Telltale اعلام کرده که امیدوار است در آینده قسمت‌های سوم و چهارم را نیز به نوعی عرضه کند.

"سلام به همگی. یک خبر جدید در مورد The Walking Dead داریم؛ بعضی از همکاران و شرکای ما برای کمک در عرضه بقیه قسمت‌های The Walking Dead: Final Season ابراز علاقه کرده‌اند. با اینکه در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ قولی بدهیم، ولی بروی راه‌حلی برای توسعه و عرضه قسمت‌های 3 و 4 کار می‌کنیم. در همین حال، قسمت دوم فردا عرضه خواهد شد. امیدواریم به زودی برای دیگر سوال‌های شما جوابی داشته باشیم. "

این بیانیه بدین معنا نیست که فصل آخر The Walking Dead حتما ادامه خواهد داشت ولی خب باز هم این اولین خبر مثبت از The Walking Dead در چند روز گذشته است. فعلا باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در همین حال، قسمت دوم The Walking Dead: Final Season فردا برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.