Menu

اطلاعات و تصاویری جذاب و خیره‌کننده از حیات‌وحش بازی Red Dead Redemption 2: از امکانات شخصی‌سازی اسب‌ها گرفته تا وجود بیش از 200 گونه جانوری باهوش در بازی

عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های پاییز امسال است و در کمتر از 2 ماه دیگر برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

اما به گزارش پردیس‌گیم، دقایقی پیش Rockstar Games با آپدیت وبسایت رسمی خود، اطلاعات و تصاویری جدید از حیات‌وحش و دنیای بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشت.

حیات‌وحش

زیستگاه‌ها و اقلیم‌های متنوع Red Dead Redemption 2 باعث شده تا در بازی شاهد بیش از 200 گونه جانوری اعم از انواع پرندگان و ماهی‌ها، که هرکدام به صورتی خاص و منحصربه‌فرد به محیط اطراف خود واکنش نشان می‌دهند، باشیم.

گوزن، گاومیش، شاخ‌چنگالی (گونه‌ای نادر از گوزن‌های آمریکای‌شمالی) در گله‌هایی عظیم در دشت‌های بازی سفر می‌کنند، لاشخورها به دنبال بدن مرده‌ها می‌گردند، ماهی سالامون در رودخانه بالا و پایین می‌پرد، گرگ‌ها در دسته‌هایی عظیم طعمه خود را محاصره می‌کنند، غازها با شکل و ساختاری ثابت پرواز می‌کنند، صاریغ‌ها خودشان را به مردن می‌زنند، جوندگان به داخل حفره درخت‌ها می‌روند، خرس‌ها وقتی احساس خطر کنند عصبی می‌شوند و پرندگان در هنگام گرما بیشتر می‌شوند. تمامی این‌ها در کنار هم اکو سیستمی پیچیده تشکیل داده و برای بقا و زنده‌ماندن در زنجیره غذایی مبارزه می‌کنند. حیات‌وحش هم برای انسان و هم برای حیوانات، به صورت هم‌زمان هم مکانی زیبا و هم مکانی خطرناک است. شکارچی می‌تواند در یک چشم به هم زدن تبدیل به طعمه شود.

شکارکردن و ماهی‌گیری

شکارکردن و ماهی‌گیری برای بقا و زنده‌ماندن در دنیای وحشی لازم است. چرا که می‌توان از حیوانات برای غذا، مواد اولیه و منبع درآمد استفاده کرد. ماهی‌های بسیاری در رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و جریان‌های آب شنا می‌کنند؛ کلید موفقیت در انتخاب‌کردن مکان و طعمه مناسب برای شکار کردن است. تعقیب‌کردن حیوانات نیازمند تمرکز و صبر است؛ با دقت حرکت کنید و حواستان به جهت وزش باد باشد وگرنه طعمه را از حضورتان آگاه می‌کنید. انتخاب اسلحه و مکان تیراندازی نیز بسیار حائز اهمیت هستند و برروی کیفیت گوشت و پوست حیوان شکار شده، و در نهایت قیمت آن‌ها هنگام فروش تاثیر خواهند گذاشت. اسلحه‌تان را با توجه به اندازه حیوانی که شکار می کنید انتخاب کنید، یا با در تیراندازی با کمان ماهر شوید و بدون سروصدا، شکاری تمیز و عالی داشته باشید.

بعد از یک شکار موفق، می‌توانید در محل شکار پوست و گوشت حیوان را جدا کرده و یا به صورت کامل آن را با خود حمل کنید. فقط حواس‌تان باشد مدت زیادی آن را برروی زمین ول نکنید وگرنه لاشخورها به سراغش خواهند آمد. می‌توانید پوست، اعضای‌ مختلف بدن، گوشت و تمامی لاشه‌ حیوان را با استفاده از اسب خود برای فروش به قصابی‌ها شهر ببرید، آن را به کمپ برده تا خورشتی خوشمزه از آن تهیه شود و یا برای تهیه لباس و دیگر مواد از آن استفاده کنید. طبیعت چیزهایی که لازم دارید را فراهم می‌کند پس نیازی نیست که گرسنه مانده و یا در سرما زندگی کنید.

اسب‌ها

19 نژاد اسب مختلف در Red Dead Redemption 2 وجود دارد؛ از اسب‌های آمریکایی و عرب تا اسب‌های انگلیسی و وحشی گرفته، هرکدام با توجه به نژاد و محیط خود رفتاری متفاوت دارند. می‌توانید در حیات‌وحش به سراغ اسب‌ها رفته و آن‌ها رام کنید، از اصطبل‌ها آن‌ها را خریداری کنید و البته به روش‌هایی خشن‌تر آن‌ها را بدست آورید.

اسب شما همیشه همراه‌تان است و شما درست به اندازه اعضای گروه‌تان به او نیاز دارید پس باید به خوبی از او مراقبت کنید. با سیر و تمیز نگه‌داشتن اسب، استقامت، عملکرد و هدایت او بهتر و راحت‌تر شده و رابطه خوبی میان شما و اسب‌تان ایجاد می‌شود. ما وجود امکانات شخصی‌سازی عظیمی از جمله انواع زین، شاخ، رکاب و نعل می‌توانید اسبی به دست آورید که واقعا متعلق به خود شما باشد و با افزایش رابطه شخصی و خاص خود با او، در کنار هم به کاوش دنیای بازی بپردازید.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.