Menu

بازیکنان می‌توانند در Red Dead Redemption 2 “صدها” تصمیم مختلف بگیرند و بازی به هرکدام به شیوه‌هایی مختلف واکنش نشان خواهد داد

عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های پاییز امسال است و در کمتر از 2 ماه دیگر برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، در آخرین شماره از مجله رسمی PlayStation، یکی از مدیران استودیو Rockstar North یعنی "راب نلسون" و کارگردان هنری، "جاش باس" درباره اهداف تیم سازنده در طراحی Red Dead Redemption 2 صحبت‌هایی کرده‌اند که در ادامه شاهد بخضی از آن‌ها هستید.

راب نلسون: "Red Dead Redemption 2 فرصتی بود تا تمامی سیستم‌های بازی را از نو بازسازی کنیم؛ و تجربه ما در ساخت نسخه‌های نسل هشتمی GTA V واقعا در بهبود و استفاده از قدرت تکنولوژی جدید کمک کرد."

جاش باس: "ما می‌خواستیم چیزی فراتر از چشم‌اندازهای صحراییِ نسخه‌ی قبل خلق کرده و بخشی بزرگ‌تر و جدیدتر از آمریکا را معرفی کنیم. تکنولوزی پیشرفته‌تر بدین معنا بود که ما بالاخره می‌توانستیم آن محیط متنوعی که می‌خواستیم را خلق کنیم؛ محیط‌هایی نظیر مکان‌های خاکی و لجن‌زارها، کوه‌‌های برفیِ بزرگ، باتلاق‌های تیره‌ و تار، نواحی جنگلی و چمن‌زارهای وسیع.

هم‌چنین Red Dead Redemption 2 شامل اولین شهر واقعی در این سری می‌شود. شهر بندری و صنعتی St. Denis که با بقیه شهرها و مکان‌های بازی، تفاوت بسیاری دارد. "

راب نلسون: "ما می خواستیم عمیق‌ترین تجربه ممکن را ارائه دهیم تا بازیکنان واقعا حس کنند اینجا مکانی برای زندگی‌کردن است. شما می‌توانید بعد از یک تیراندازی بزرگ به روی سقف یک قطار رفته و از آن‌جا با پریدن برروی یک دلیجان، از تمامی صندوق‌ها و افراد آن را سرقت کنید؛ یا درون کابینت‌های خانه‌های یک مزرعه به دنبال نوشیدنی بگردید. ما سعی کرده‌ایم تا بازی را طوری طراحی کنیم که شما در هر مرحله صدها کار برای انجام‌دادن داشته باشید. "

سپس در ادامه "نلسون" گفت که Red Dead Redemption 2 در مقایسه با عنوانی نظیر Grand Theft Auto، صمیمی‌تر و معقول‌تر است؛ "باس" نیز اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند در طول بازی "صدها" تصمیم مختلف بگیرند و دنیای بازی نیز به شیوه‌های مختلف به هرکدام از آن‌ها واکنش نشان خواهد داد.

راب نلسون: "این بازی نسبت به عناوین پیشین ما زنده‌‌ترین دنیا را خواهد داشت و بازیکنان واقعا حس می‌کنند که در آمریکای سال 1899 زندگی می‌کنند. با وجود وسعت دنیای Red Dead Redemption 2، ، صمیمیت زیادی در آن جریان دارد. ساختن چنین چیزی در عنوانی نظیر Grand Theft Auto که بازیکن می‌تواند به وسیله اتوموبیل یا هواپیما سریعا نقل مکان کند، چندان آسان نیست. ما می‌خواستیم Red Dead Redemption 2 دنیایی به مراتب صمیمی‌تر و معقول‌تر داشته باشد؛ تا بتوانیم حس ‌واقع‌گرایی را تا جای ممکن بدون صدمه‌زدن به سرگرم‌کننده بودن بازی، پیش ببریم. ما می‌خواستیم تا واقع‌گرایی را بدون اینکه زیاد به بازیکن سخت بگیریم، در بازی ایجاد کنیم."

جاش باس: "با اینکه با یک داستان جامع و وسیع طرف هستیم، بازی مملو از انتخاب‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد در رابطه با اینکه آرتور چه نوع خلافکاری باشد، تصمیم‌گیری کنید؛ شرافت و اخلاق‌مداری آرتور به شما وابسته است. دنیای بازی نیز به این انتخاب‌ها واکنش نشان خواهد داد و زمانی که بازیکنان تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند، متوجه خواهند شد که با توجه به صدها انتخاب گوناگونی که در طول بازی داشته‌اند،‌ چیزهایی کاملا متفاوت را نسبت به یکدیگر تجربه کرده‌اند. "

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.