Menu

حالت Co-Op برای بازی Battlefield V به نام Combined Arms در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود

با این وجود که می‌توان برای ویژگی‌های زیادی از بازی Battlefield V که تا چند ماه آینده منتشر می‌شود هیجان‌زده بود، تا حدودی هم از اینکه در زمان عرضه، بازی فاقد برخی ویژگی‌ها مثل حالت بتل رویال و شخصی‌سازی وسایل نقلیه است، ناامید هستیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، حالا مشخص شد که به غیر از این‌ها، حالت Co-Op در بازی Battlefield V که با نام Combined Arms شناخته می‌شود هم در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود. در سایت رسمی Battlefield V آمده که Combined Arms یکی از ویژگی‌های "بعد از انتشار" بازی است.

در حال حاضر، ارزش این را دارد که با خود بگوییم چرا بسیاری از ویژگی‌های مهم بازی در زمان عرضه در دسترس قرار نخواهند گرفت. پیش از این فهمیدیم که Battlefield V در زمینه پیش‌فروش عملکرد خوبی نداشته و خبری مثل فقدان حالت Combined Arms هم کمکی به بهبود این آمار نمی‌کند. فقدان این ویژگی‌ها باعث هیجان‌ طرفداران نمی‌شود، به‌خصوص اینکه بازی‌های بزرگ دیگری هم در فصل تعطیلات در دسترس قرار می‌گیرند. هر چند اگر نیمه پر لیوان را ببینیم، به‌نظر می‌رسد حالت Combined Arms ویژگی‌ بسیار خوبی برای هردو گروه تازه‌واردان و کهنه‌کاران Battlefield است بنابراین شاید ارزش صبر را داشته باشد.

Battlefield V در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.