Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Strange Brigade؛ تجربه‌ای جالب تنها برای سرگرم شدن

عنوان Strange Brigade، یک بازی سوم شخص شوتر مبتنی بر همکاری می‌باشد که توسط Rebellion Developments توسعه یافته است و همین شرکت آن را به تازگی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر کرده است. گیم پلی این بازی از عناوین مطرحی همچون Left 4 Dead و بازی‌های قبلی سازندگان، مخصوصا سری فرعی Sniper Elite با نام Zombie Army Trilogy الهام گرفته است و قرار است شاهد یک گیم پلی سرگرم کننده باشیم.

داستان بازی نیز بسیار جالب است، در حدود 4000 هزار سال پیش صحرای آفریقا توسط ملکه‌ی بی‌رحم و وحشی‌ای به نام Seteki حکمرانی می‌شد. پس مردم ناراضی با مخالفت با او پرداختند و سرنگونش کردند و Seteki را در یک قبر بی‌نام و نشان رها کردند. قبر این ملکه در سال 1930 توسط یک باستان شناس به نام ادگار هاربین (Edgar Harbin) کشف می‌شود، او روح ملکه را آزاد می‌کند و این قضیه باعث مشکلاتی می‌شود. پس یک نیروی نظامی مخفی با نام Strange Brigade توسط دولت استعماری انگلیس برای مقابله با ملکه شکل می‌گیرد تا او را نابود کنند.

اکنون بیایید با هم خلاصه‌ای از نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی را مطالعه کنیم:

GameCritics: 90

"عنوان Strange Brigade یکی بازی کمیاب و نادر است که به خوبی می‌تواند رضایت بازیکن در بخش‌های تکنفره و چندنفره به دست آورد. این یک پروژه‌ی بزرگ نیست و حتی یک تیم کنجکاو می‌تواند در عرض 5 ساعت تمام محتوای بازی را مشاهده کند. اما با اینحال بازهم این عنوان ارزش تکرار دارد و تنوع شخصیت‌ها و پویایی جالب بازی و همچنین موارد جالب دیگر باعث می‌شوند که واقعا بتوانید از بازی لذت ببرید."

Worth Playing: 80

"این بازی هرچیز لذت بخشی را درون خود دارد و بسیار کامل است. عنوان Strange Brigade واقعا یک بازی همکاری محور شوتر فوق العاده است و کاملا حس و حال و هوای متفاوت و پرمعنایی دارد. این بازی لزوما ژانر خود را مجددا تعریف نمی‌کند یا آن را ارتقا نمی‌دهد، اما به طور کلی سیستم جالب مبارزات و تنوع شخصیت‌ها و دیگر موارد باعث می‌شوند که به طور کلی با یک بازی بسیار سرگرم کننده طرف باشیم. با دوستان خود جمع شوید، زامبی‌ها را از بین ببرید و زمان فوق العاده‌ای را سپری کنید. البته لازم به ذکر است که بهتر است حتما بازی را به صورت چندنفره تجربه کنید، زیرا که در بخش تکنفره تجربه‌ی بسیاری دشواری در انتظارتان خواهد بود."

IGN Italia: 79

" Strange Brigade یک بازی شوتر سوم شخص جالب و احمقانه است، نه بیشتر و نه کمتر."

Multiplayer.it: 77

"این بازی واقعا جالب و خوش ساخت می‌باشد که توانسته با ارائه‌ی یک فرمول ساده اما جذاب، شما را به بازی کردن مجاب کند. تجربه‌ی Strange Brigade مخصوصا با دوستان بسیار لذت بخش است."

IGN Spain: 72

"یک تجربه‌ی فوق العاده‌ی اکشن و ماجراجویی. این بازی من را به یاد سریال‌های تلویزیونی دوست داشنی دهه‌ی 30 می‌اندازد."

Trusted Reviews: 70

"جذابیت کافی و موارد جالب این عنوان باعث می‌شوند تا به راحتی این بازی را جزو منحصر به فردترین و بهترین بازی‌های شوتر همکاری محور بدانید که البته این‌ها را مدیون سری دوست داشتنی شرکت Valve یعنی Left 4 Dead می‌باشد."

PlayStation LifeStyle: 30

"Strange Brigade شاید یکی از بدترین و مسخره‌ترین بازی‌های تفنگی‌ای باشد که من تا به حال تجربه کرده‌ام."

Metacritic: 73