Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Monster Hunter Generations Ultimate؛ تجربه‌ای عالی تنها برای طرفداران باسابقه‌ی سری

عنوان Monster Hunter Generations که در ژاپن با نام Monster Hunter X شناخته می‌شود، یک بازی اکشن نقش آفرینی ساخته شده توسط شرکت Capcom می‌باشد که در سال 2015 برای کنسول Nintendo 3DS معرفی شد و در سال بعد نیز منتشر شد. موفقیت بازی و همچنین درخواست‌های طرفداران برای عرضه‌ی عنوان Monster Hunter World بر روی کنسول Nintendo Switch، شرکت Capcom را مجاب به انتشار نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی بازی بر روی Switch کرد. این نسخه در اروپا و آمریکای شمالی با نام Monster Hunter Generations Ultimate و در ژاپن با نام Monster Hunter XX عرضه شد.

این عنوان مانند تمام نسخه‌های دیگر سری خود، به شما تجربه‌ی جالب و هیجان انگیز از شکار هیولاها و موجودات مختلف را ارائه می‌دهد و البته موارد جدیدی هم در آن وجود داشت. همچنین در این نسخه شما می‌توانید به عنوان شخصیت‌ها و موجودات دوست داشتنی گربه مانند Felyne نیز بازی کنید که در نسخه‌های پیشین تنها به عنوان یک همراه در کنار شما بودند.

اکنون بیایید با هم خلاصه‌ای از نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی را مطالعه کنیم:

Hardcore Gamer: 90

"عنوان Monster Hunter Generations Ultimate را به راحتی می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های سری خود دانست. در همان ابتدا شما با دریایی از محتوا روبه رو می‌شوید که در مجموع می‌تواند به همراه گیم پلی عالی و منحصر به فرد خود حسابی شما را سرگرم کند."

Nintenderos: 90

"دراین بازی تمام تاریخچه‌ی بسیار غنی سری Monster Hunter در یک پکیچ فوق العاده و به روشی عالی برای شما مرور خواهد شد. همه‌ی طرفداران می‌توانند از تجربه‌ی کلاسیک و ارتقا یافته‌ی این بازی، نهایت لذت ببرند."

WccfTech: 85

"این بازی یکی از بهترین نسخه‌های سری خود می‌باشد و قطعا تجربه‌ی شایسته و ارزشمندی را به طرفداران ارائه می‌دهد. البته ممکن است Monster Hunter Generations Ultimate برای بازیکنان تازه وارد در سری، دشوار باشد اما آن‌ها بازهم با کمی تلاش می‌توانند یک تجربه‌ی جالب و سرگرم کننده داشته باشند."

Vandal: 85

"این قسمت یکی از چالش برانگیزترین نسخه‌های سری Monster Hunter است. اگرچه از لحاظ اجرای فنی، بازی شاید نتواند آنچنان بی‌نقص عمل کند اما بازهم می‌توان گفت که برای دارندگان کنسول Switch این یک بازی فوق العاده است."

CGMagazine: 80

"Monster Hunter Generations Ultimate برای تازه واردان سری ساخته نشده است و این دسته ممکن است با بازی ارتباط برقرار نکنند، اما این بازی برای با تجربه‌های سری اقدامات بزرگی را انجام می‌دهد تا کاملا لذت را حس کنند."

DualShockers: 75

"Monster Hunter Generations Ultimate را باید جزو یکی از خریدهای ضروری برای دارندگان کنسول Switch دانست، اما این نسخه به اندازه‌ی بازی‌های اصلی سری نمی‌تواند موفق ظاهر شود."

RPG Site: 70

"اگر شما یک بازیکن هستید که تازه به سری Monster Hunter وارد شده است، من توصیه نمی‌کنم که این نسخه را شروع کنید. با اینحال توصیه‌ی این بازی برای طرفداران با سابقه‌‌ی سری هم برایم راحت نیست. Monster Hunter Generations Ultimate موارد جالبی در خود دارد و هنوز هم می‌توان آن را یک بازی عالی دانست که نسبت به نسخه‌ی اصلی هم بهبودهایی داشته، اما انتظار یک بازی بی‌نقص را نداشته باشید."

God is a Geek: 65

"یک نسخه‌ی فوق العاده برای دارندگان کنسول Switch! با اینحال باید بگویم که اگر به تازگی عنوان Monster Hunter World را تجربه کرده‌اید، ممکن است این بازی آنچنان برایتان لذتی نداشته باشد."

Metacritic: 80