Menu

ممکن است Cyberpunk 2077 دارای محیط‌هایی کاملا تخریب پذیر باشد

همانطور که تمام کسانی که دموی جدید Cyberpunk 2077 را مشاهده کرده‌اند می‌دانند، Cyberpunk 2077 دارای محیط‌هایی بسیار شگفت انگیز می‌باشد، اما گاهی اوقات جزئیات در بازی‌های رایانه‌ای مانند یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند. اغلب اوقات بازی‌هایی که بسیار زیبا به نظر می‌رسند، بازی‌هایی هستند که کمترین فعل و انفعال با محیط را دارا می‌باشند و آن گرافیک زیبا تنها برای نمایش می‌باشد.

به گزارش پردیس گیم و نقل از Wccftech، خوشبختانه این موضوع در مورد Cyberpunk 2077 صدق نمی‌کند،‌ طراح سطح استودیوی CD Projekt Red،‌ مایلز تاست (Miles Tost)، وعده می‌دهد که دنیای Cyberpunk 2077 تا حد ممکن تعاملی و انعطاف پذیر خواهد بود.

"ما در حال تلاش هستیم تا با اضافه کردن جزئیات از جنبه فیزیکی، تعامل با دنیای بازی را به جلو ببریم، بازی تا حد زیادی فیزیکی بوده و تخریب‌هایی زیادی در آن خواهد بود. شما میتوانید این موضوع را در دموی منتشر شده مشاهده کنید، زمانی که شما در محدوده‌ی زباله گرد‌ها هستید و به ستون‌ها شلیک می‌کنید، آن‌ها شروع به فروپاشی می‌کنند. همه‌ی این‌ها برای اضافه کردن ارزش و معنا به بازی و حقیقت بخشیدن به چشم انداز ما از یک اینده بسیار تاریک می‌باشد."

براساس گفته‌های تاست، هدف اصلی این است تا دنیای Cyberpunk 2077 را کاملا تخریب پذیر بسازند، هرچند که احتمال وقوع چنین چیزی به تکنولوژی در دسترس بستگی دارد.

"هر پلتفرم تنها مقدار معینی کارایی دارد. اگر به عنوان یک توسعه دهنده به این موضوع فکر کنید،‌ چطور می‌خواهید تا از این عمکرد و کارایی استفاده کنید؟ ایا خواهان NPC‌های بیشتری هستید؟ ایا می‌خواهید فضای یک شهر بزرگ را پر کنید؟ یا می‌خواهید که محیط‌های بازی تخریب پذیر‌تر باشند؟ ایا می‌خواهید که نورپردازی بهتر باشد؟ یا خواهان هوش مصنوعی پیچیده‌تری هستید؟"

این موضوع شگفت اور نخواهد بود که ممکن است تخریب پذیری محیط‌های بازی در نهایت یک ویژگی انحصاری برای رایانه‌های قدرتمند و کنسول‌های نسل بعدی باشد. با این حال CD Projekt Red هنوز هم پافشاری می‌کند که آن‌‌ها قرار است تا Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌های نسل فعلی اماده سازی کنند، اما احتمالا این نسخه‌ها شامل کم و کاست‌هایی خواهند بود.

Cyberpunk 2077 برای PS4 ،Xbox One و PC معرفی شده است، این عنوان هنوز تاریخ انتشاری را دریافت نکرده است.

می‌توانید تریلر گیم‌پلی منتشر شده را در اینجا مشاهده کنید.