Menu

Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده خواهد کرد

اگر فکر می‌کردید که عنوان مورد انتظار Devil May Cry 5 شامل پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود، یک بار دیگر فکر کنید. بازیکنان برای ارتقا سریع‌تر شخصیت‌های خود باید توسط ارز دیجیتال پول بپردازند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل gamespot، افرادی که در رویداد Tokyo Game Show عنوان Devil May Cry 5 را تجربه کردند، به یک مجسمه الهی در بازی رسیدند. در این مکان بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را توسط اورب‌هایی (orb) که در حین مبارزات جمع آوری کرده‌اند ارتقا دهند. در منوی مربوطه، گزینه‌ای برای خرید اورب‌ها توسط پول واقعی وجود دارد که روند ارتقا شخصیت سریع‌تر صورت گیرد.

زمانی که gamespot از از کارگردان بازی در مورد چنین گزینه‌ای سوال پرسید، این طور پاسخ داده شد که دلیل وجود پرداخت درون برنامه‌ای این است که بازیکنان آن‌طور که می‌خواهند به تجربه بازی بپردازند.

"با ارائه توانایی خرید اورب‌های قرمز به مردم می‌خواهیم که در واقع به بازیکنان یک اختیار و گزینه جدیدی بدهیم. اگر آن‌ها بخواهند که در صرف زمان صرفه جویی کرده و تمامی موارد ارتقا و غیره را در یک زمان به دست بیاورند، بنابراین این گزینه برای آن‌ها می‌باشد. همچنین موارد ارتقایی که برای استفاده سخت می‌باشند، گران‌تر بوده و باید برای یادگیری آن‌ها وقت بگذارید."

Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد وجود پرداخت درون برنامه‌ای در بازی چیست؟ آیا می‌تواند به تجربه آن صدمه بزند؟