Menu

به‌روزرسانی 3: استودیوی Telltale Games تعطیل می‌شود

به گزارش پردیس گیم، مدت کوتاهی می‌شود که شایعاتی مبنی بر بسته شدن استودیوی Telltale Games که عناوین تحسین شده‌ای همچون The Walking Dead و The Wolf Among Us را در کارنامه دارد، منتشر می‌شود؛ اما اکنون خبرهایی از منابع رسمی منتشر شده‌اند که البته طبق آن‌ها بازهم نباید امیدی به حفظ بقای این استودیوی دوست داشتنی داشت.

Telltale Games هم اکنون در حال تکمیل فصل چهارم و نهایی سری بازی The Walking Dead و همچنین توسعه‌ی فصل دوم The Wolf Among Us و بازی‌ای بر اساس سریال Stranger Things می‌باشد. علاوه بر آن شایعاتی مبنی بر ساخت فصل دوم Game of Thrones و Tales from the Borderlands به گوش می‌رسد. اما اکنون تائید شد به جز فصل نهایی The Walking Dead، ساخت تمام بازی‌های این استودیو لغو شده است. این بدان معنا می‌باشد که این استودیو بازی دیگری نمی‌سازد و احتمال دارد حتی به زودی هم تعطیل شود.

وب سایت Polygon در ابتدا اعلام کرد که استودیوی Telltale Games به دلیل مشکلات و هزینه‌های زیاد، برای حفظ بقا حدود 25 درصد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. اما سپس اعلام شد که تیم توسعه دهنده‌ی آن تنها با 25 نفر کار خود را ادامه خواهد داد و هدف آن‌ها تنها تکمیل فصل نهایی The Walking Dead می‌باشد.

احتمال بسته شدن این استودیو با توجه به این شرایط بسیار بالاست. نظر شما چیست؟

آپدیت:

کوین برونر، بنیان‌گذار Telltale Games، ورشکستگی و تعطیلی این استودیو را رسما تایید کرد.

آپدیت 2:

در جدیدترین گزارشات آمده که تیم باقی مانده Telltale برروی Minecraft: Story Mode کار می‌کند. این بدان معناست که احتمالا فصل آخر The Walking Dead هم کنسل شده و نیمه کاره باقی می‌ماند. در حال حاضر Telltale Games هیچ جزئیات رسمی از اتفاقی که برای The Walking Dead می‌افتد نزده، پس فعلا منتظر باشید.

آپدیت 3:

Telltale Games در بیانیه‌ای اعلام کرد:

"امروز به دلیل ایجاد شدن یک سری مشکلات و چالش‌های غیر قابل پیش بینی در طول یک سال، به سختی تصمیم به بسته شدن Telltale Games گرفته شد. امروز صبح اکثریت کارکنان این استودیو اخراج شدند و تنها یک گروه کوچک 25 نفره باقی ماندند تا یکسری تعهدات استودیو را با هیئت مدیره و شرکای خود به پایان برسانند."

همچنین مدیر عامل این شرکت پیت هاولی (Pete Hawley) اعلام کرد:

"این کار برای Telltale بسیار دشوار بود، زیرا که ما برای ایجاد یک دوره‌ی جدید برای این شرکت کار می‌کردیم. متاسفانه ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم. ما بهترین محتوایی که می‌توانستیم را در سال جاری منتشر کردیم و با واکنش‌ها و بازخوردهای مثبتی روبه رو شدیم، اما در نهایت موفق نشدیم تا فروش خوبی را به دست آوریم. با ناراحتی و قلبی اندوهگین ما امروز دوستان خود را تماشا می‌کنیم، آن هم در حالی که استودیو را ترک می‌کنند تا استعداد خود را سرتاسر صنعت بازی‌های ویدئویی گسترش دهند."