Menu

شایعه: ممکن است Devil May Cry 5 بخش چندنفره داشته باشد

همانند نسخه‌های اخیر سری Devil May Cry، تایید شده است که عنوان Devil May Cry 5 نیز چندین شخصیت قابل بازی خواهد داشت. اما طبق جزئیاتی که صفحه‌ی بازی در PlayStation Store فاش کرده، به نظر می‌رسد Capcom قصد دارد تغییراتی فراتر از این را ارائه دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، شعبه‌های مختلف PS Store در مناطق مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا، انگستان و ایتالیا وجود گزینه آنلاین 2 و 3 نفره را برای عنوان DMC 5 پیشبینی کرده‌اند. این قابلیت هم برای نسخه معمولی بازی و هم برای نسخه Deluxe edition ذکر شده است.

این اولین بار است که یکی از نسخه‌های Devil May Cry قرار است بخش چندنفره داشته باشد (در صورت حقیقت داشتن این شایعه)، اما بازی‌های اکشن دیگری همانند Bayonetta 2 نیز دارای بخش چندنفره بوده‌اند که در نوع خود عملکرد خوبی هم داشتند. با در نظر گرفتن بازگشت حالت Bloody Palace ، می‌توان انتظار این را هم داشت که برای این بخش، از حالت CO-OP و چند نفره نیز پشتیبانی شود.

با این‌حال یکی از مسئولین Capcom در گفت‌وگو با وبسایت Gamespot تاکید کرده است که تمرکز اصلی این بازی بر روی بخش تک نفره خواهد بود و ویژگی‌های چند نفره برای بازی معرفی نشده است.

اگر هنوز آشنایی زیادی با شخصیت‌ها و داستان این بازی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی تحلیلی و راهنمای جامع این بازی که به قلم علی رجبی نگاشته شده است را مطالعه بفرمایید. عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند سال جاری (8 مارس 2019) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.