Menu

توسعه دهنده Shadow of the Tomb Raider: ما برای Uncharted احترام زیادی قائل هستیم

شباهت‌های میان 2 سری Tomb Raider و Uncharted معمولا باعث ایجاد بحث‌وجدل میان طرفداران این 2 عنوان می‌شود و هر گروه سعی می‌کند بازی مقابل را به "کپی‌کردن" از بازی مورد علاقه خود متهم کند. اگر بخواهیم صادق باشیم، شاید بتوان گفت که هر 2 سری در زمان‌هایی برروی یکدیگر اثر گذاشته‌اند. (تولد سری Uncharted به دست Naughty Dog و یا ریبوت سری Tomb Raider در سال 2013)

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا مدیر ارشد Tomb Raider یعنی "ریچ بریگز" (Rich Briggs) از Crystal Dynamics، در مصاحبه‌ای دوباره از تمجید و احترامی که توسعه‌دهندگان Tomb Raider به سری Uncharted دارند، گفته است:

"یکی از چیزهایی که "لارا" را جدا می‌کند – تا حدی انگیزه او، تا حدی ترکیب منحصر‌به‌فرد مهارت‌های او که در گذشته درموردشان صحبت کرده‌ایم و هم‌چنین دیدگاه اکشن و بقایی که ما از طریق آن به این سری نگاه می‌کنیم، است. ما به عنوان یک مجموعه سینماتیک، و اکشن که پیرامون بقا و زنده‌ماندن است، به این سری نگاه می‌کنیم. مقبره‌ها نیز تفاوتی بزرگ ایجاد می‌کنند که البته بدون شک ما در طراحی آن‌ها از فیلم‌هایی نظیر Raiders of the Lost Ark (نام یکی از مجموعه فیلم‌های "ایندیانا جونز")الهاماتی گرفته‌ایم. در کل ما برای سری Uncharted احترام زیادی قائل هستیم؛ آن‌ها بازی‌هایی هستند که ما عاشق بازی‌کردن‌شان هستیم. به نظرم "لارا" به نوعی ترکیبی منحصر‌به‌فرد از یک باستان‌شناس باهوش و فردی با قدرت مبارزه و حرکت سریع بوده که به دلیل تسلیم ناپذیری‌اش، سبب ایجاد ترکیبی خاص می‌شود. به نظرم این چیزی ویژه بوده و همین "لارا" را خاص می‌کند. "

عنوان Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.