Menu

آیا Halo Infinite شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؟ سازندگان توضیح می‌دهند

سری Halo بدون شک یکی از مهم‌ترین فرنچایز‌های انحصاری شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود و تا به حال شاهد نسخه‌های اصلی و فرعی بسیاری از آن بوده‌ایم که همگی نیز کماکان عملکردی عالی داشته‌اند. آخرین نسخه‌ای که طی کنفرانس E3 سال 2018 مایکروسافت از آن رونمایی شد Halo Infinite نام داشت که البته تا روز انتشار آن زمان بسیار زیادی باقی مانده و به همین دلیل، هنوز اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشده است. با این حال، سازنده بازی یعنی استودیو 343 Industries برخی از سیاست‌های خود برای این عنوان مورد انتظار را روشن‌سازی کرده، از جمله این‌که بازی شامل حالت بتل رویال نخواهد بود و اینکه شخصیت محبوب این سری، Master Chief چگونه در بازی ظاهر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech به تازگی مسئولین 343 توضیحات جدیدی در رابطه با کارکرد اقتصادی بازی داده‌اند که تا حدی موجب راحتی خیال طرفداران می‌شود. این استودیو به تازگی یک آگهی استخدام منتشر کرده بود که تیم ساخت بازی را خواستار یک سرپرست برای بخش آنلاین و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی نشان می‌داد. این سرپرست همچنین وظیفه دارد بازی را با ایجاد چالش‌های آنلاین تا زمانی طویل زنده نگه داشته و بازیکنان را ترغیب به بازگشت به بازی بکند.

هر چند سری Halo پیش از این نیز استفاده‌هایی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها داشته، اما این آگهی موجب نگرانی طرفداران شده، به گونه‌ای که برخی ممکن است فکر کنند توازن بازی با استفاده از این ویژگی‌ها به هم بخورد. خوشبختانه، سرپرست استودیو 343 وارد عمل شده و به طرفداران قول داده که Halo Infinite، حداقل شامل لوت‌باکس‌هایی که برای خرید‌ آن‌ها مجبور به پرداخت پول واقعی باشید نمی‌شود.

"امیدتان را از دست ندهید! ما هنوز در حال برنامه‌ریزی برای کارکرد اقتصادی بازی هستیم و به محض آمادگی اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد، اما این را قاطعانه می‌گویم که Halo Infinite شامل لوت‌باکس‌هایی که برای خریدشان نیاز به پرداخت پول واقعی داشته باشید نخواهد بود."

نظر شما در رابطه با نسخه جدید Halo چیست و تا چه حد خود را منتظر آن می‌دانید؟ آیا سری Halo تا به‌حال توانسته شما را ترغیب به خرید کنسول‌های XBOX کند؟