Menu

فیلم خارجی The Nun 2018 چقدر ترسناک میتواند باشد ؟

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، شرکت برادران وارنر و شرکت فیلمسازی نیو لاین سینما اولین تیزر تریلر فیلم The Nun را منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک هستیم و در آن با شخصیت‌‌های اصلی فیلم بیشتر آشنا می‌شویم.

همچنین در این تریلر شاهد معرفی و بازگشت شخصیت راهبه شیطانی نیز هستیم. این فیلم دومین اسپین آف مجموعه فیلم The Conjuring (احضار) است که براساس یک شخصیت شیطانی در فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) در دست ساخت است. شرکت برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم The Nun را نیز منتشر کرده است.

کرین هاردی، کارگردان انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه) و فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جیمز وان که کارگردانی فیلم The Conjuring و فیلم The Conjuring 2 را بر عهده داشته، به‌همراه گری دابرمن بوده است. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم The Nun: زمانی که یک راهبه جوان، جان خود را در یک کلیسای متروکه‌ای در کشور رومانی گرفت، یک کشیش که گذشته ناگوار و نسبتا ترسناکی دارد، به‌همراه یک راهبه تازه‌کار که در دوران پایانی یادگیری است، از سمت شهر واتیکان به این کلیسا فرستاده می‌شوند تا درباره این پرونده تحقیقاتی را انجام دهند. آنها در حین بررسی این پرونده، متوجه راز نامقدس و شومی می‌شوند و به دنبال کشف آن هستند. آنها نه‌تنها در این راه مجبور هستند که زندگی خود را به خطر بیندازند، بلکه با این کار خود ایمان و همچنین روح خود را هم در معرض خطر قرار می‌دهند. آنها در مدت زمانی که در آن کلیسا حضور دارند، با نیرویی شیطانی روبه‌رو می‌شوند که باید با آن مقابله کنند. این نیروی شیطانی این بار هم در قالب همان راهبه ترسناکی ظاهر می‌شود که تمامی بینندگان را در ابتدای فیلم The Conjuring 2 ترسانده بود. بعد از این اتفاق، کلیسا دیگر تبدیل به یک میدان مبارزه می‌شود که زنده‌ها برای زنده ماندن با نیروهای شیطانی می‌جنگند.

فیلم The Nun برای اکران در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. دانلود فیلم خارجی راهبه 2018

A priest with a haunted past and a novice on the threshold of her final vows are sent by the Vatican to investigate the death of a young nun in Romania and confront a malevolent force in the form of a demonic nun.