Menu

چرا بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 با تاخیر عرضه می‌شود؟ Rockstar توضیح می‌دهد

دقایقی پیش اعلام شد بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2‌ با نام Red Dead Online در هنگام عرضه بازی در دسترس نخواهد بود و مدتی بعد عرضه خواهد شد. اما چرا؟

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی "ایمان سرار" (Imran Sarwar)، کارگردان طراحی Rockstar North در پرسش‌ و پاسخی اختصاصی با IGN، دلیل اینکه چرا بخش چندنفره در کنار بخش داستانی عرضه نمی‌شود را توضیح داده است.

"چندین دلیل برای این تصمیم وجود دارد. اول، با اینکه مکانیک‌ها و جزئیات گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online یکی است، ما به این 2 به چشم 2 محصول جدا که به صورت مستقل، رشد و توسعه پیدا می‌کنند، نگاه می‌کنیم. ما عاشق بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور هستیم و آن‌ها اساس و پایه هرکاری که انجام می‌دهیم هستند. Red Dead Redemption 2 یک بازی بزرگِ داستان‌محور است که ما امیدواریم مردم مدت زیادی در دنیای آن غرق شوند؛ ما می‌خواهیم مردم فرصت تجربه تمامی جنبه‌های دنیای Red Dead Redemption 2 را قبل از عرضه بخش چندنفره، داشته باشند. نیازی به اشاره نیست که بازی‌کردن بخش داستانی و آشنایی با مکانیک‌های گیم‌پلی بهترین راه برای آماده‌شدن برای تجربه Red Dead Online است. "

وی سپس ادامه داد: "هم‌چنین، طبق تجربه ما وقتی می‌خواهید یک بازی آنلاین با چنین مقیاس بزرگی را عرضه کنید، مشکلاتی وجود خواهد داشت و ما می‌خواهیم مطمئن باشیم زمان کافی برای بهبود تدریجی بازی و عرضه تجربه‌ای تا جای ممکن روان را داشته باشیم. ما باور داریم این شیوه بهترین تجربه را در بخش‌‌های تک‌نفره و چندنفره برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. "

بنابر گفته‌های تهیه‌کننده ارشد Rockstar San Diego، "جاش نیدل‌من" (Josh Needleman)، Red Dead Online ترکیبی از "المان‌ها و عناصر محبوب Grand Theft Auto Online" و "تمامی عناصر محبوب بخش چندنفره Red Dead Redemption" خواهد بود.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.