Menu

چالش مسیر مانع‌ دار Assassin’s Creed به شهر سیدنی می‌آید + تریلری لایوکشن از بازی Assassin’s Creed Odyssey

به تازگی Ubisoft Australia اعلام کرده است که همه می‌توانند این چالش را در پارک Metcalfe واقع در شهر سیدنی از تاریخ پنجم تا ششم اکتبر امتحان کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، همانند دیگر مسیر‌های مانع داری که Ubisoft در رویداد‌های واقع در امریکای شمالی مانند Comic con بر پا می‌کند،‌ مسیر شهر سیدنی نیز به عنوان "یک مسیر کامل پارکور که با موانعی که از حرکات یک استاد قاتل الهام گرفته شده" توصیف شده است.

این مسیر مانع دار به گونه‌ای طراحی شده که مانند چیزی شبیه به یونان باستان به نظر برسد و همانطور که می‌دانید یونان باستان محل رویداد عنوان Assassin's Creed Odyssey می‌باشد. این مسیر 6 مرحله دارد که کارهایی مانند بالا رفتن، تاب خوردن و حفظ تعادل که در این باری انجام خواهید داد را کپی برداری می‌کند.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، بخش نهایی "جهش ایمان" (‌ Leap of Faith) است، جایی که شرکت‌کنندگان از روی سکو‌یی با ارتفا 7 متر بر روی منطقه امنی که در پایین قرار دارد، می‌پرند. کسانی که با موفقیت تمام مسیر را کامل کنند، یک کلاه خود اسپارتانی که از بازی الهام گرفته شده است، دریافت خواهند کرد.

Ubisoft با Microsoft برای انجام این تبلیغ همکاری کرده است. در این رویداد 16 ایستگاه بازی Xbox One X برای کسانی که خواهان تجربه Assassin's Creed Odyssey هستند، وجود خواهد داشت. همچنین Ubisoft به هرکسی که بهترین عکس، بهترین ویدیو یا بهترین کاسپین را در اینستاگرام با نام AssassinsCreedChallenge# بارگذاری کند، یک کنسول Xbox One X با طرح Odyssey را به صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

می‌توانید تصاویر این مسیر را در زیر مشاهده کنید:

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>

هم‌چنین به تازگی تریلری لایو‌اکشن از بازی Assassin's Creed Odyssey به اسم "Choose Life" منتشرشده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Assassin's Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر 1397 برای PS4، Xbox One X و PC منتشر خواهد شد، این عنوان برای کنسول Nintendo Switch نیز تنها در ژاپن و از طریق پردازش ابری، در دسترس خواهد بود،