Menu

Red Dead Online معرفی شد؛ اولین جزئیات بخش چندنفره و تاریخ شروع بتا

به گزارش پردیس گیم، شرکت Rockstar Games در سایت رسمی خود از بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 به نام Red Dead Online رونمایی کرد. این شرکت در بیانیه خود گفت "امروز برای معرفی Red Dead Online هیجان‌زده هستیم؛ تجربه آنلاین جدید در پس‌زمینه دنیای‌باز عظیم Red Dead Redemption 2."

Red Dead Online یک نسخه تکامل یافته از تجربه کلاسیک چندنفره در نسخه اول Red Dead Redemption است و روایت داستانی را با گیم‌پلی رقابتی و بر پایه همکاری به روش‌هایی جالب ترکیب می‌کند. Red Dead Online ‌گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 را به عنوان پایه و اساس گیم‌پلی خود مورد استفاده قرار می‌دهد و به‌صورت تک‌نفره یا با دوستان قابل کاوش خواهد بود و همچنین شامل به‌روزرسانی‌های پایدار و اصلاحات به‌منظور رشد و تکامل این تجربه برای تمام بازیکنان می‌شود.

Red Dead Online برای عرضه در نوامبر 2018 (بین آبان و آذر) به عنوان یک بتای عمومی برنامه‌ریزی شده و خبرهای جدید از آن به‌زودی عرضه می‌شوند. طبق گفته Rockstar، مثل تمام تجربه‌های آنلاین با این اندازه و معیار، Red Dead Online هم در زمان انتشار قطعا دارای مشکلاتی خواهد بود و به همین دلیل ابتدا این حالت را به‌صورت بتا در دسترس قرار می‌دهند تا با کمک مردم، به شناسایی و حل مشکلات بپردازند و آن را به تجربه‌ای سرگرم کننده و نوآورانه تبدیل کنند.

دسترسی به Red Dead Online برای تمام دارندگان Red Dead Redemption 2 برروی PS4 و Xbox One رایگان خواهد بود. بازی اصلی هم در 26 اکتبر (4 آبان) برای این دو کنسول عرضه می‌شود.