Menu

ارزان‌ترین سایت برای خرید گیفت‌کارت

بهترین و ارزان‌ترین سایت برای خرید گیفت‌کارت چیست؟ با فروشگاه Mygift.ir آشنا شوید، بهترین سایت برای خرید گیفت‌کارت استیم، PSN ، Xbox Live ، ایتونز، گوگل پلی و ….

فروشگاه مای‌گیفت از بدو تاسیس، هدف خود را بر روی از بین بردن واسطه‌ها و عرضه مستقیم گیفت‌کارت به گیمرهای ایرانی قرار داده است، زیرا این سایت توسط افرادی مثل شما یعنی گیمرها تشکیل شده است و به همین دلیل همواره تلاش سایت مای‌گیفت بر این بوده که گیفت‌کارت‌ها و کارت‌های اعتباری با بهترین قیمت در اختیار شما گیمرهای ایرانی قرار گیرد.

فروشگاه مای‌گیفت، آرشیوی بزرگ از گیفت‌کارت‌ها را در اختیار دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

1- گیفت‌کارت‌های PSN

گیفت کارت‌های PSN را می‌توانید در کنسول‌های بازی PlayStation استفاده نمایید. با گیفت کارت‌های پلی استیشن شما قادر خواهید بود تا بازی‌های اورجینال، آیتم‌های درون بازی‌های پلی استیشن و اشتراک PlayStation Plus را خریداری کنید و از تجربه بازی‌ها بر روی PS4 لذت ببرید.

2- گیفت‌کارت‌‌های آیتونز

با خرید گیفت کارت‌های آیتیونز آمریکا، می‌توانید تمامی محصولات موجود در iTunes را از جمله اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، آهنگ‌ها، ویدیو‌ها، سریال‌های تلویزیونی و… را به راحتی خریداری نمایید و بر روی آیفون یا آی‌پد خود از آن‌ها استفاده کنید.

3- گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت‌های گوگل پلی به شما نهایت دسترسی را به تمامی سرگرمی‌های شرکت گوگل می‌دهند. شما براحتی می‌توانید آن چه را که دوست دارید خریداری نمایید، چه موسیقی، چه فیلم، چه بازی و هر آن چه که در استور گوگل موجود است.

4- گیفت‌کارت استیم

گیفت کارت‌های استیم، یک راه حل آسان و خوب برای شارژ کردن حساب‌های استیم شما است. همچنین با استفاده از گیفت کارت‌های استیم می‌توانید به دوستان خود، شارژ اکانت هدیه نمایید. با گیفت کارت‌های استیم نه تنها بر روی کامپیوترهای شخصی ویندوزی بلکه بر روی دستگاه Mac خود نیز میتوانید بازی مورد علاقه خود را دانلود و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

5- گیفت‌کارت‌های ایکس‌باکس لایو

با خرید این محصول، شما گیفت کارت ایکس باکس آمریکا را اتوماتیک و دقیقا پس از پرداخت دریافت خواهید نمود. گیفت کارت‌های ایکس باکس را می توانید در کنسول‌های بازی مایکروسافت اعم از Xbox One و Xbox 360 و همچنین در ویندوزهای نسل جدید و همچنین پلتفرم Windows Phone استفاده نمایید. استور ویندوز شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، نقشه‌های جغرافیایی، آهنگ‌ها، فیلم‌ها و… می‌باشد. پس از خرید این محصول یک راهنما جهت redeem کردن گیفت کارت ایکس باکس بر روی حساب خود را نیز دریافت خواهید نمود.

این پایان کار نیست و شما علاوه بر موارد فوق‌، می‌توانید انواع و اقسام کارت‌های اعتباری را از فروشگاه مای‌گیفت دریافت کنید.

فروشگاه مای‌گیفت، خدمت‌گذار گیمرهای ایرانی است و شما عزیزان برای حمایت از این فروشگاه، می‌توانید آن‌ها را در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال نمایید:

mygift.ir