Menu

زمان شروع بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا لو رفت

از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare در 10 مرداد رونمایی خواهد شد و بازیکنان برای اولین‌بار می‌توانند نگاهی به ساخته جدید استودیوی Infinity Ward داشته باشند. به غیر از این، به‌نظر می‌رسد جزئیات دیگری هم در کنار این رونمایی به اشتراک گذاشته می‌شوند که معرفی نسخه بتا یکی از آن‌هاست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، طبق ادعای کانال The Gaming Revolution در یوتیوب – که مدتی است جزئیات دقیقی از Call of Duty: Modern Warfare لو می‌دهد – بتای این بازی قطعا در دسترس قرار می‌گیرد و زمان شروع آن هم 29 مرداد برای PS4 خواهد بود و سایر پلتفرم‌ها یک هفته بعدتر به آن دسترسی پیدا می‌کنند. به بیان دیگر، بازیکنان PS4 باری دیگر با این نسخه هم یک هفته زودتر به برخی محتویات دست خواهند یافت.

البته که باید این گفته‌ها را به عنوان شایعه در نظر گرفت ولی باز هم می‌گوییم که این کانال منبع خوب و قابل اعتمادی برای اطلاعات Call of Duty: Modern Warfare بوده بنابراین احتمالا خود آن‌ها هم نفود و منابع خودشان را دارند.

جزئیات بیشتری افشا نشد اما احتمالا بتای این نسخه هم مثل بازی‌های قبلی این سری خواهد بود. خوشبختانه اگر قرار باشد بتای بازی در اواخر مرداد شروع شود، پس احتمالا در 10 مرداد که زمان رونمایی رسمی از بخش چندنفره است، باید چنین چیزی مورد تایید رسمی قرار بگیرد.

Call of Duty: Modern Warfare در 3 آبان ماه روی PlayStation 4 ،Xbox One و Windows PC منتشر خواهد شد.