Menu

6 بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

هر چند وقت یکبار Microsoft بازی‌های جدیدی را به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌کند تا کسانی که مشترک این سرویس هستند بتوانند به طور رایگان به تجربه‌ی این بازی‌های منتخب بپردازند. البته برخی از بازی‌ها پس از مدتی از این سرویس خارج می‌شوند تا به جای آن‌ها بازی‌های جدیدی در این سرویس قرار بگیرند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Vg247، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، حساب کاربری Xbox Game Pass در شبکه‌ی اجتماعی توییتر نام 6 بازی را که قرار است در ادامه‌ی ماه جولای به این سرویس بیایند را منتشر کرد.

سه هفته‌ی پیش بود که حساب کاربری Xbox Game Pass در شبکه‌ی اجتماعی توییتر نام 8 بازی Middle-earth: Shadow of War ،My Time at Portia ،Undertale ،Blazing Chrome ،Dead Rising 4، LEGO City Undercover، Timespinner، و Unavowed را به عنوان بازی‌های این ماه این سرویس معرفی کرد.

ولی با این حال قرار است 6 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، The Banner Saga 3، For the King، Killer Instinct: Definitive Edition، Resident Evil 4 و Night Call به این سرویس اضافه خواهند شد.

دو بازی Night Call و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain امروز در این سرویس قرار می‌گیرند. The Banner Saga 3 پس فردا در این سرویس قرار می‌گیرد و همچنین سه بازی For the King، Killer Instinct: Definitive Edition، و Resident Evil 4 در تاریخ 25 ماه جولای (3 ماه مرداد) در این سرویس قرار خواهند گرفت.