Menu

استودیوی کمک دهنده در ساخت انیمیشن‌های Mass Effect Andromeda، در توسعه Halo Infinite نقش خواهد داشت

Halo Infinite عنوانی است که مایکروسافت سرمایه زیادی برای آن گذاشته است. از این نسخه به عنوان یک بازسازی کامل از سری Halo و بازی اصلی و بزرگ زمان عرضه کنسول Xbox Scarlett یاد می‌شود که به همین خاطر مایکروسافت تمام تلاش خود را صرف این پروژه می‌کند. 343 Industries که سازنده Halo Infinite است، از Skybox Labs هم پشتیبانی دریافت خواهد کرد اما این تنها استودیویی نیست که به آن‌ها کمک می‌رساند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، سایت Generacion Xbox اعلام کرده که Sperasoft هم به سازندگان Halo Infinite کمک می‌کند. این استودیو پیش از این در ساخت پروژه‌های AAA زیادی کمک رسانده که شامل EA Sports و BioWare هم می‌شود. آخرین همکاری آن‌ها در توسعه Mass Effect Andormeda بوده است. نتیجه کار Sperasoft برای انیمیشن‌های Mass Effect Andromeda باعث نگرانی طرفداران Halo شده زیرا انیمیشن‌های آن بازی مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

با این وجود، Generacion Xbox گزارش کرده که هنوز هم بخش زیادی از ساخت انیمیشن‌های Halo Infinite بر عهده خود توسعه‌دهندگان اصلی 343 Industries است و Sperasoft فقط مقداری کمک می‌رساند.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 برای PC، Xbox One و Xbox Scarlett منتشر خواهد شد. برای این بازی بتا (نسخه آزمایشی با مدت زمان محدود) هم در نظر گرفته شده که ابتدا برای کاربران Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.