Menu

سیستم چند شاخه‌ای شدن داستان در Cyberpunk 2077 کاملا جدید و بکپارچه است

همان‌طور که می‌دانید کم‌تر از یک سال تا عرضه Cyberpunk 2077 زمان باقی مانده و خب این روزها اطلاعات بسیاری از بازی منتشر می‌شود.

از همین رو ساعاتی پیش نیز طراح ارشد ماموریت‌های بازی یعنی "پاول ساسکو" در ویدئویی که اخیرا در صفحه رسمی بازی Cyberpunk 2077 در توییتر منتشر شده، اطلاعاتی جدید از گاراژها و ایستگاه‌های رادیوییِ بازی به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی "ساسکو" شما می‌توانید در گاراژ خانه خود چندین وسیله نقلیه داشته باشید و از طریق آن‌ها به چندین و چند ایستگاه رادیویی و موسیقی مختلف گوش دهید.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا در مصاحبه‌ای دیگر با وبسایت AusGamers، "پاول ساسکو" درمورد سیستم چند شاخه‌ای‌شدن داستان یا همان Scene System صحبت کرده است. به گفته او این سیستم نسخه بهبودیافته‌ای از سیستم استفاده شده در The Witcher 3 است؛ جایی که یک ماموریت به چندین شاخه و ماموریت دیگر تبدیل شده و این سبب به وجودآمدن درگیری‌های عاطفی با دیگر شخصیت‌ها و چیزهایی از این دست می‌شد.

"به عنوان یک بازیکن، شما چندین شاخه ماموریت جدا دارید که هرکدام به داستانی متفاوت ختم می‌شوند. به نظرم در کل با چنین چیزی سروکار داریم: زمانی که ما مشغول توسعه این سیستم بودیم، به چیزهای مختلفی فکر می‌کردیم؛ بدون شک ماموریت‌هایی وجود دارند که تمام می‌شوند و شما با خود می‌گویید: "اوکی، یک داستانی که همینجا تموم شد!" خب در اینجا به نوعی حق با شماست ولی بد نیست بدانید یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما سعی داریم با Cyberpunk انجام دهیم این است که مطمئن شویم انتقال میان ماموریت‌ها درست و یکپارچه باشد."

"این یکی از کارهاییست که در Scene System پیاده‌سازی کرده‌ایم. و خب این سیستم کاملا نو و از پایه توسعه داده شده است. مردم به ما می‌گفتند که این سیستم در The Witcher 3 یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین‌هایی بود که تا به حال خلق شده و راستش را بخواهید، ما آن را کاملا دور انداخته و چیزی کاملا جدید ساختیم که جتی از قبلی بهتر است. ما این سیستم را از نو خلق کردیم و یکی از دلایلی که وقتی شما در شهر قدم می‌زنید و می‌بینید که تمامی آن صحنه‌ها و اتفاقات پیرامون‌تان رخ می‌دهد، و یا به سراغ Placide می‌روید و او پس از صحبت با زنی به سراغ دستگاه می‌رود و در همین حال اتفاقات متعددی اطراف‌تان در حال رخ‌دادن است، همین سیستم جدید است. به لطف سیستم جدید ساخت صحنه ما می‌توانیم هر کاری انجام دهیم و این سیستم … واقعا یکپارچه است؛ به نوعی شاهد رفتن از صحنه‌ای به صحنه‌ی دیگر نیستیم. "

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.