Menu

تاریخ عرضه عنوان NBA 2K Playgrounds اعلام شد + تریلر اعلام زمان عرضه

در ابتدا قرار بود که عنوان NBA 2K Playgrounds 2 در خرداد ماه عرضه شود، اما امروز اعلام شد که این بازی در تاریخ 24 مهر برای Xbox One ،PS4 ،Switch و PC عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، پیش‌تر استودیوی Saber Interactive اعلام کرده بود که دلیل تاخیر در عرضه بازی، نهایی کردن قرارداد استودیو با شرکت 2K است و همان‌طور که از اسم بازی معلوم است، اکنون نام 2K نیز به بازی اضافه شده است.

مدیر عامل استودیوی Saber Interactive، "مت کارس"، گفت:

"هیچ کسی بیشتر از شرکت 2K به ارائه دادن یک تجربه عالی از ورزش بسکتبال متعهد نیست. ما بسیار مشتاقیم که هرچه زودتر طرفداران این دنباله را تجربه کنند و نتیجه همکاری ما با شرکت 2K Games را ببینند."

این قرارداد به استودیوی سازنده بازی این امکان را می‌دهد که از لایسنس‌های شرکت 2K که شامل موسیقی و بازیکنان سابق NBA می‌شود. همچنین همکاری با شرکت 2K‌ باعث می‌شود که عناصر بصری مانند چهره‌ها در بازی به مانند چهره واقعی بازیکنان به بهترین شکل پیاده سازی شود.

ویژگی‌های جدیدی که به نسخه دوم بازی اضافه شده است شامل حالت Playgrounds Championship میشود که سیستم رتبه بندی در لیگ جهانی را در بر می‌گیرد و به صورت تک نفره و یا co-op به بازیکنان اجازه می‌دهد که در آن شرکت کنند. این بازی همچنین حالت Seasons را به بازیکن ارائه می‌دهد که توسط آن می‌تواند با تیم مورد علاقه خود به بازی کردن بپردازد.

در قسمت مولتی-پلیر نیز، این بازی یک سری اصلاحات در بخش matchmaking و گزینه بازی به صورت 4 نفره را ارائه می‌دهد.

از دیگر مشخصه‌های جدید بازی می‌توان به هوش مصنوعی ارتقا یافته، مدل‌‌های از نو طراحی شده، انیمشین و وجود بیش از 200 بازیکن مطرح NBA، نام برد.

در انتها شاهد تریلر اعلام زمان عرضه بازی باشید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه