Menu

تمام مأموریت‌های Cyberpunk 2077 به خودی خود حس یک داستان کامل را خواهند داشت

عنوان Cyberpunk 2077 قطعا یکی از امیدوارکننده‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی آینده است، و بنظر می‌رسد CDPR می‌خواهد این بازی از تمامی لحاظ ممکن بهتر از The Witcher 3 باشد، که بدین منظور حتی مأموریت‌های فرعی را جذاب و سرگرم‌کننده ساخته و مکانیک‌های گیم‌پلی‌ای معرفی کرده است که پیامدهای بزرگی در کل بازی خواهند داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در آخرین شماره‌ی مجله‌ی EDGE، جزئیات اضافه‌ای درمورد مأموریت‌های Cyberpunk 2077 افشا شده است. ظاهرا CDPR می‌خواهد مطمئن شود که تمامی مأموریت‌ها به خودی خود حس یک داستان کامل را خواهند داشت.

هر داستان، کاراکتر یا زمینه‌ای که در داستان اصلی دقیق و کامل کاوش نشود، در مأموریت‌های فرعی بطور مفصل بیان خواهد شد.

"ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه‌ی آن‌ها در حد استانداردهای مأموریت اصلی هستند، اینکه هیچ چیزی نیست که حس میان‌برنامه (Filler) داشته باشد، صرفا کاری که درهنگام انتظار برای مأموریت انجام می‌دهید، یا کاری برای پول درآوردن برای خرید تجهیزات".

آزادی در انتخاب نیز بی‌سابقه خواد بود، و پیامدهای انتخاب‌ها در زمان دیگری نمایان خواهند شد.

در چیزی که فعلا از بازی دیده‌ایم انتخاب‌های بیشتری وجود دارد نسبت به چیزی که معمولا در بازی‌های ویدیویی هست؛ برای مثال، در همان اول کار می‌توانید پول DeShawn را گرفته و فرار کنید، و بدین ترتیب از مأموریت او اجتناب کنید اما در آینده مجبور خواهید بود با پیامدهای این کار کنار بیایید. همینطور می‌توانید Eddyهای Stout را دزدیده و بزنید به چاک، هرچند مجبور می‌شوید ویروس‌های روی چیپ را جایی از بین ببرید. میلز (Mills) می‌گوید: "ما مصنوعا خودمان را محدود نمی‌کنیم، فلسفه‌ی ما برای طراحی مأموریت این است که «اگر پلیر بطور منطقی می‌تواند آن را انجام دهد، پس می‌تواند. و اگر نمی‌تواند، پس باید برای اینکه نمی‌توانند دلیل قانع کننده‌ای بیاوریم»".

پاتریک میلز (Patrick Mills) درمورد مکانیک سایبرپریش (Cyberpsychosis) نیز صحبت کرد، مکانیکی که تأثیری منفی بر روی سلامت ذهنی کاراکتر خواهد داشت اگر بیش از حد افزوده‌سازی کنند.

مکانیک سایبرپریش عنوان Cyberpunk 2020 که بخاطر آن پلیرهایی که زیادی خودشان را با سایبرافزار (Cyberware) افزوده‌سازی می‌کنند شروع به دیدن اثری منفی بر روی سلامت ذهنی‌شان می‌کنند، بخشی از این بازی خواهد بود اما CDPR وارد جزئیات این موضوع نمی‌شود. بعنوان یک طراح مأموریت، معامله‌های فاوستی پشت فراانسانیسم (Transhumanism) برای پاتریک میلز شگفت‌انگیز است. "تمام مشقت‌های گوشت‌وخون کم‌کم ناپدید می‌شوند، و تبدیل به یک دستگاه کرومی عالی و بی‌نقص می‌شوی. اما باید آن قطعات بدنی را از کسی خریداری می‌کردی، و حال به او بدهکاری؛ اگر قطعه‌ای نیاز داری، باید به مغازه‌ی او بروی. شما این ایده‌ی خیلی خیال‌پردازانه را دارید که توسط تکنولوژی آزاد خواهید شد. و اصل ماجرا اینطور است که، خیلی تند نرو عزیزم مشکلات رو حل نکردی. مشکلات هنوز سر جاشون هستن، و تکنولوژی در اصل اون‌ها رو بدتر میکنه. یکی از شعارهای مایک (Mike) اینه: «تکنولوژی والا، زندگی پست»".

عنوان Cyberpunk 2077 درحال حاضر در دست توسعه برای کنسول‌ها و PC است.