Menu

در Marvel’s Avengers بدون آنلاین شدن می‌توان تجربه کاملی از آن داشت

اخیرا برخی طرفداران ترسیده‌اند که بازی Marvel's Avengers هم عنوان خدمات‌محوری مثل Destiny خواهد بود که برای تجربه و دیدن اکثر محتویات آن باید آنلاین شد. با وجود یک ساختار قوی Co-Op برای Marvel's Avengers، این بازی هنوز چیزی دارد که سازندگان آن را ستون بزرگ داستان تک‌نفره سینمایی خطاب می‌کنند و احتمالا نزدیک به تمام محتویات بازی را می‌توان به‌صورت تک‌نفره دریافت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اسکات ایماس به عنوان رئیس استودیوی Crystal Dynamics، اعلام کرد محتویات بعد از عرضه بازی را هم می‌توان به‌صورت تک‌نفره تجربه نمود و آن‌ها بازیکنان را مجبور نمی‌کنند آنلاین شوند تا با افراد دیگر به تجربه آن بپردازند. توسعه‌دهندگان قصد قرار دادن یک بسته "کامل" در دیسک بازی را دارند که اگر مایل نباشید، هرگز برای تجربه محتویات آن آنلاین نشوید.

ایماس در صحبت با GamesIndustry در E3 2019 گفت: "ما می‌خواهیم فردی که دیسک بازی را می‌خرد، هرگز مجبور به آنلاین شدن نداشته باشد. شما مجبور نیستید و به همین شکل هم می‌توان تجربه‌ای کامل و سرگرم کننده داشت اما برای مواردی مثل قهرمانان جدید که بعدها به آن اضافه می‌شوند، باید آنلاین باشید تا بتوانید دریافت‌شان کنید."

ایماس در ادامه راجع به نحوه کارکرد محتویات بعد از عرضه در بازی گفت و افزود هنگام تکمیل بخش تک‌نفره داستانی، می‌توانید سراغ داستان‌ها و ماموریت‌های بیشتری بروید و فرصت بازی در نقش افراد دیگری از انتقام‌جویان را پیدا کنید:

"وقتی بخش داستانی اصلی را تمام کرده‌اید، می‌توانید سراغ موارد دیگری مثل خطرات جهانی که همواره در حال افزایش هستند و لول‌ها و قهرمانان جدیدی که بدون هیچ قیمت اضافه به بازی می‌آیند بروید. این یعنی شما به‌مرور قهرمانان بیشتری خواهید داشت و می‌توانید به روش‌های جدیدی بازی کنید. با گسترش این موارد، همه آن‌ها داستان هم دارند. ما تا سال‌های آینده این بازی داستان اضافه خواهیم کرد."

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.