Menu

کارگردان اصلی God of War، نسخه جدید این بازی را هنوز تجربه نکرده است

زمانی که نسخه جدید God of War در سال جاری منتشر شد، افراد زیادی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. اما یک نفر وجود دارد که برای تجربه این بازی عجله‌ای ندارد و آن شخص کسی نیست جز کارگردان اصلی این بازی یعنی دیوید جف (David Jaffe).

"جف" در گذشته بر روی تعدادی از فرانچایز‌های محبوب سونی، مانند، Twisted Metal کار کرده است، او همچنین از استعداد خود برای توسعه God of War برای کنسول PlayStation 2 استفاده کرد، عنوانی که شروع بسیار خوبی داشته و به دنباله‌های شکوهمندی ختم شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل Comicbook، با این حال اخیرا جف اعتراف کرده است که جدید‌ترین God of War را تجربه نکرده است، زمانی که شخصی اظهار نظر کرد که او از از این نسخه متنفر است، او اشاره کرد که موضوع چیز دیگری است و یک دلیل عجیب و غریب برای اینکه چرا به تجربه این بازی نپرداخته است، ارائه کرد.

"جف" در توییتر نوشت: "من GOD OF WAR جدید را تجربه نکرده‌ و میلی به انجام این کار ندارم، نه به این دلیل که فکر می‌کنم عاشق آن خواهم شد، بلکه انجام این کار مانند بیرون رفتن با دختری که قبلا عاشق او بوده‌اید به همراه دوست جدید جذاب و پولدار و به مراتب باحال‌ترش، می‌ماند (در حالی که دیگر رابطه‌ای با یک دیگر ندارید ولی در ته قلبتان همیشه او را دوست خواهید داشت)."

افراد زیادی در نتیجه این گفته‌ها واکنش نشاده داده و حتی "جف" با بعضی از آن‌ها شوخی کرده است.

برای مثال زمانی که یکی از طرفدار‌ها سوال کرد " ایا از بازی‌های خوب بدتان می‌اید؟" او جواب داد، " از آن‌ها متنفرم، آن‌ها بوی چرم و پا می‌دهند."

سپس فردی پرسید، " ایا فکر می‌کنید که روز از روی کنجکاوی به تجربه آن بپردازید؟ یا حداقل یک نقد و برسی یا چیزی دیگری از آن را بخوانید؟" جف خوشبینانه جواب داد، "مطمعنم که این کار را انجام خواهم داد و تا به حال چندین نقد و بررسی را مطالعه کرده‌ام، مانند صحنه پایانی بازی که بعد از به نمایش درامدن نام سازندگان نشان داده می‌شود. این عالی به نظر می‌رسد."

در نهایت "جف" این موضوع را کاملا روشن کرد که هیچ گونه دشمنی‌ای با "کوری" ندارد. در واقع او به کاری که کوری انجام داده، افتخار می‌کند. "کینه و دشمنی؟ به هیچ وجه" او در توییتر نوشت، "من برای کوری و تیم Santa Monica کاملا خوشحالم. من فکر می‌کنم که بدون این این تغییرات ایجاد شده، GOD OF WAR در راه تبدیل شدن به یک فرانچایز مرده قرار می‌گرفت. من عاشق این هستم که آن‌ها این سری را از نو خلق کردند."

بنابراین دلیل کار او کینه و دشمنی نیست، بلکه یک احساس عجیب و غریب است که "جف" را از تجربه این نسخه باز می‌دارد.

God of War هم اکنون به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس می‌باشد.