Menu

Diablo 4 هم اکنون به اعضای Blizzard نشان داده شده و احتمالا در سال 2020 منتشر می‌شود

بازی Diablo 4 هم اکنون به صورت رسمی معرفی نشده، اما تا به حال گزارش‌ها و شایعات زیادی با محوریت در حال ساخت بودن آن منتشر شده و تقریبا همه از حقیقی بودن آن آگاهند. حتی یکی از خبرنگاران مشهور و قابل اعتماد صنعت گیم یعنی جیسون شریر (Jason Schreier) نیز وجود آن را تائید کرده و اعلام کرده که به خاطر ساخت آن، شرکت Blizzard یک پروژه‌ی اول شخص شوتر با محوریت سری StarCraft را کنسل کرده است. اکنون به تازگی اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی مورد انتظار Diablo 4 به دست آمده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به لطف یک گزارش در روزنامه‌ی فرانسوی Le Monde ما هم اکنون اطلاعات بیشتری از بازی Diablo 4 داریم. گزارش جدید این روزنامه به موضوع اخراج تعدادی از کارمندان یکی از استودیوهای بلیزارد یعنی Blizzard Versailles می‌پردازد. همچنین در این گزارش آمده که این کارمندان قبل ار اخراجشان به طور خصوصی بازی Diablo 4 را دیده‌اند و به لطف کاربری به نام Damien در یکی از فروم‌های مرتبط با Blizzard با نام Ice Veins ما قسمتی از گزارش این روزنامه را داریم.

در بخشی از این روزنامه آمده اسـت: "چه خبری از آینده دارید؟ شرکت Blizzard Entertainment به اعضای تیم خود اجازه داده که بازی بسیار مورد انتظار Diablo 4 را ببینند و همچنین این شرکت به آن‌ها اعلام کرده که نسخه‌ی جدید بازی Overwatch نیز در حال توسعه می‌باشد. اما خب، هیچ کدام از این دو بازی تا قبل از سال 2020 منتشر نخواهند شد و اعضای تیم Blizzard Versailles نیز اطلاعات بیشتری درباره‌ی تاریخ انتشار آن‌ها ندارد."

البته باید بدانید که هم اکنون در حال توسعه بودن بازی Diablo 4 به صورت رسمی تائید نشده و هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن نداریم. اما با اینحال طبق گزارش‌ها قرار است که شاهد یک عنوان تاریکتر و واقع گرایانه‌تر و غم انگیزتر نسبت به Diablo III باشیم. نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟