Menu

Cyberpunk 2077 مانند The Witcher 3 محتویات بعد از عرضه دریافت خواهد کرد

بازی The Witcher 3 عنوانی فوق‌العاده محسوب می‌شد اما بخش بزرگی از محتویات خوب آن بعد از عرضه در دسترس قرار گرفت. بازی اصلی کامل بود ولی محتویات دانلودی بعد از آن مثل Blood And Wine هم بسیار جالب به‌نظر می‌رسیدند. به‌طور کلی CD Projekt RED طوری این گسترش‌ دهنده‌ها را می‌سازد که حتی برای آن‌ها هم به اندازه بازی اصلی هیجان‌زده می‌شویم.

به گزارش پردیس گیم، به‌نظر می‌رسد از بازی Cyberpunk 2077 هم مانند The Witcher 3 پشتیبانی خواهد شد. استودیوی CD Projekt RED اعلام کرد آن‌ها بازی را بعد از عرضه هم گسترش می‌دهند گرچه جزئیات دقیقی به اشتراک نگذاشتند. آلوین لیو از این استودیو گفت:

"ما می‌خواهیم مطمئن شویم همه چیز کامل است اما همچنین خواستار ساخت جهان‌های باز هستیم. زمانی که The Witcher 3 را بازی می‌کردم و همه چیز را به اتمام رساندم، باز هم می‌خواستم بدانم همه شخصیت‌ها مشغول چه کاری بودند و به کجا رسیدند. من معتقدم برای Cyberpunk 2077 نیز چنین فرصت‌هایی را خواهیم داشت."

لیو همچنین به این نکته اشاره کرد که CD Projekt RED هیچ یک از محتویات بازی اصلی را از آن حذف نمی‌کند تا در زمانی دیگر به‌صورت جداگانه آن را بفروشد:

"ما هیچ یک از محتویات اصلی را از بازی حذف نمی‌کنیم تا برای زمانی دیگر از آن به‌صورت جداگانه کسب درآمد داشته باشیم. شما یک بازی کامل و باارزش دریافت خواهید کرد."

با توجه به عملکرد فوق‌العاده CD Projekt RED با محتویات دانلودی و گسترش‌ دهنده‌های داستانی The Witcher 3، بهتر است برای Cyberpunk 2077 هم به آن‌ها اعتماد کنیم.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.