Menu

Ubisoft: کنسول‌های جدید جهشی بزرگ نسبت به نسل فعلی بوده و برای سازندگان عالی خواهند بود

به تازگی مدیر اجرایی شرکت Ubisoft یعنی "الین کور" در مصاحبه‌ای با وبسایت Telegraph شرکت داشته که در آن پیرامون موضوعات مختلفی از جمله نسل بعدی کنسول‌های 2 شرکت Microsoft و Sony و امکاناتی که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در این مصاحبه علاوه بر کنسول‌های نسل بعد پیرامون سرویس Uplay+ نیز صحبت شده که در زیر می‌توانید بخش‌هایی از آن‌ را مطالعه نمایید.

"نمی‌دانم. واقعا نمی‌دانم. ما نمی‌دانیم طرفداران در آینده خواهان چه چیزهایی خواهند بود و در رابطه با میزان پیشرفت استریم نیز چندان مطئن نیستیم؛ ولی می‌دانیم که نسل بعدی کنسول‌ها که اکنون کم‌وبیش معرفی شده‌اند، نسبت به نسل فعلی جهشی بزرگ خواهند بود. و خب مطمئنا این برای ما توسعه‌دهندگان فوق‌العاده است چرا که ما همیشه برای استفاده حداکثری از قدرت تکنولوزی هیجان‌زده‌ایم. "

توسعه‌دهندگان همیشه به خلق چیزهای جدید و سورپرایزکردن علاقه داشته و تکنولوژی نیز به ما اجازه می‌دهد تا به قلمروهای ناشناخته پا گذاشته و جیزهایی جدید به وجود آوریم. برای مثال در Watch Dogs؛ به لطف هوش مصنوعیِ جدیدی که سخت‌افزارها می‌توانند پردازش کنند ما هم‌اکنون دست به خلق یک گیم‌پلی جدید زده‌ایم. و اگر سازندگان این سخت‌افزارها بتوانند خلاقیت خود را افزایش داده و مرزهای تکنولوژی را فراتر ببرند، سپس ما نیز می‌توانیم بازی‌های بهتری ساخته و به طرفداران و صنعت بازی نشان دهیم که در حال پیشرفت هستیم."

مقایسه این صحبت‌ها با سخنان اخیر تهیه‌کننده PlatinumGames یعنی "آتسوشی اینابا" که گفته بود کنسول‌های نسل بعد چیز جدیدی نیستند و خیلی نمی‌توان برای آن‌ها هیجان‌زده شد، جالب است.

اما همان‌طور که در بالاتر گفتیم، "کور" در رابطه با سرویس UPlay + که از 12 شهریور برروی PC در دسترس خواهد بود نیز صحبت کرد.

"اگر بخواهم صادق باشم به نظرم این پیشنهاد شگفت انگیزیست؛ چرا که ما تمامی بازی‌های جدید، تمامی DLCها، و چندین سرویس و پیشنهاد مختلف را در قالب UPlay + عرضه می‌کنیم. پس به نظرم ارائه بیش از 100 بازی با تمامی DLCها و نسخه‌های Deluxe واقعا پیشنهاد خوبیست. "

نظر شما در رابطه با این صحبت‌ها چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.