Menu

مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بخش داستانی Borderlands 3 مشخص شد

همان‌طور که می‌دانید تنها چند ماه تا عرضه Borderlands 3 زمان باقی مانده و تقریبا هر هفته اطلاعات جدید از این بازی منتشر می‌شود. نسخه‌های اول و دوم بازی جدا از اینکه تنها و یا با دوستان‌تان بازی کنید محتویاتی کافی و ارزش‌مند در اختیارتان قرار می‌دهد اما وضعیت نسخه سوم در این مورد چگونه است؟ خب به تازگی کارگردان ارشد بازی یعنی قول داده که بازی از این نظر از نسخه‌های اولیه نیز بهتر خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، کارگردان ارشد بازی Borderlands 3 یعنی "پاول سیج" به تازگی در گفت‌وگویی با وبسایت GamesBeat تایید کرده که محتویات بازی کاملا قوی و کافی خواهد بود. به گفته وی، حتی اگر خیلی به سراغ فعالیت‌های جانبی و فرعی نروید باز هم به پایان رساندن داستان اصلیِ بازی نزدیک به 35 ساعت زمان خواهد برد. اگر این را با محتویات جانبی و هم‌چنین آپدیت‌های آن جمع کنیم بدین معناست که Borderlands 3 می‌تواند برای مدتی بسیار سرگرم‌کننده باشد.

"من هنوز هم عقیده دارم که تیم ما بسیار جاه طلب است. تیم فنی قبلا عقیده داشت که ما گاهی اوقات بیش از حد جاه‌طلب و زیاده‌خواه می‌شویم (با خنده). محتویات بسیاری در بازی وجود دارد و از آن جایی که بازیکنان می‌توانند به چندین و چند دنیای مختلف سفر کنند، مدت زمان بازی حتی اگر فقط داستان اصلی را تمام کنید، نزدیک به 35 ساعت خواهد بود. "

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. تا آن زمان می‌توانید به تجربه DLC تازه معرفی شده برای Borderlands 2 که داستان نسخه دوم و سوم را به یکدیگر متصل می‌کند، بنشینید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.