Menu

Call of Duty: Modern Warfare شامل افکت‌های واقع گرایانه‌ای برای سلاح‌ها و Bullet Drop می‌شود

استودیوی Infinity Ward در حال ساخت نسخه جدید سری بازی‌های Call of Duty است که قرار است ریبوتی خونین و واقع گرایانه بر مجموعه‌ی Modern Warfare باشد و قرار است که در آن به واقعی‌ترین شکل ممکن جنگ را ببینیم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، یکی از کارهایی که توسعه دهندگان برای واقع گرایانه ساختن این بازی انجام داده‌اند، افکت طبیعی سلاح‌هاست و همچنین قرار است در این بازی شاهد افت گلوله (Bullet Drop) باشیم که پیش از این در سری Call of Duty آن را به صورت جدی ندیده‌ایم. البته متاسفانه اطلاعات بیشتری از افکت سلاح‌ها و Bullet Drop و تاثیر آن‌ها در سیستم شوتینگ بازی منتشر نشده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا Bullet Drop تنها مختص بخش کمپین بازی است یا نه و اینکه نمی‌دانیم قرار است آن را در بخش چند نفره ببینیم یا خیر. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، این موضوع باعث تقسیم شدن جامعه‌ی بازیبازان Call of Duty به دو دسته شده و بسیاری از این تصمیم Infinity Ward خوشحال و بسیاری ناراحتند و امیدوارند که حداقل شاهد آن در بخش چند نفره نباشیم. در زیر شما می‌توانید تعدادی از نظرات بازیبازان در این رابطه را مشاهده کنید:

Name Cannot Be Blank: من دنبال یک بازی شوتر آرکید هستم، نه Battlefield.

WOLVES: سری Call of Duty همیشه یک گیم پلی شوتر آرکید داشته و همین باعث افت فروش و نمرات ضعیف‌تر نسخه‌های اخیر شده و در آن شاهد تکرار مکررات هستیم. خدا را شکر که سازندگان بالاخره در حال تلاش برای ارائه‌ی یک چیز جدید در Call of Duty هستند.

GucciGangAngel: ما همان Call of Duty قدیمی را می‌خواهیم.

Viktor: چی؟ اگر که Bullet Drop در بخش چند نفره‌ی بازی هم حضور داشته باشد، دیگر حس Modern Warfare را ندارد و این بر خلاف گفته‌ی سازندگان است.

Trevor: اه! وجود Bullet Drop یک جور خبر بد برای Call of Duty بود.

It'sEddieNotEddy: من با تجربه‌ی یک Call of Duty تاکتیکال مشکلی ندارم و از آن استقبال می‌کند. نسخه‌های اخیر Call of Duty اگرچه تجربه‌ی شیرینی بودند، اما چیز جدیدی در خود نداشتند. یک تغییر خوب یک نیاز بود.

Cbass: ما این را دوست نداریم.

البته تا به اینجای کار نظر عده‌ی زیادی از منتقدان نسبت به Call of Duty: Modern Wafare بسیار مثبت بوده است. این بازی مورد انتظار در تاریخ 25 اکتبر (8 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. طبق گفته‌ی سازندگان، این بازی شامل یک کمپین در خور سری خود خواهد بود که حال و هوای بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را دارد و برای به پایان رساندن آن حدود 5 تا 9 ساعت زمان لازم است. همچنین طبق گزارش‌ها، بخش محبوب بتل رویال که در بازی Call of Duty: Black Ops IIII برای نخستین بار به سری وارد شد، در این نسخه حضور ندارد. همچنین به منظور واقع گرایی بیشتر بازی، این عنوان شامل حالت زامبی نیز نمی‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟