Menu

وسیله نقلیه خود در Cyberpunk 2077 را می‌توانید مانند اسب خود در The Witcher 3 فرا بخوانید

Cyberpunk 2077 به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از اتومبیل‌ها و موتور سیکلت‌های متنوع را جمع آوری کرده و هر وسیله نقلیه‌ای که در دنیای بازی قابل روئیت باشد را بدست آورد. اما زمانی که وسیله نقلیه اصلی خود را ترک کنید، چه بر سر آن می‌آید؟

طراح ارشد مراحل بازی آقای پل ساسکو در پاسخ به این سوال گفت: "همان اتفاقی که برای Roach (اسب گرالت در The Witcher 3) می‌افتاد. اساسا، از آنجا که این اتومبیل‌ها مجهز به هوش مصنوعی هستند، اگر شما آنها را صدا بزنید، خواهید دید که به سمت شما خواهند آمد. به این ترتیب می‌توانید هر کجا که خواستید آنرا رها کنید، اتومبیل شما می‌تواند هر جایی رفته باشد، اما کافی آنرا صدا بزنید تا هوش مصنوعی فعال شده و اتومبیل را به شما برساند."

هر آپارتمانی که در Cyberpunk 2077 خریداری می‌کنید یک گاراژ بزرگ هم خواهد داشت که در آن می‌توانید اتومبیل‌های خود را به مجموعه‌ای تجهیزات آینده‌نگرانه مجهز کرده و هر کدام که بیشتر از موارد دیگر مورد توجه‌تان قرار گرفت را بعنوان وسیله نقلیه اصلی خود انتخاب کنید. CD Projekt هنوز در مورد تعداد اتومبیل‌ها و موتور سیکلت‌های موجود در بازی تصمیم‌گیری نکرده است چرا که به اعتقاد آنها هر وسیله نقلیه‌ای در بازی باید منحصر به فرد و متفاوت باشد و همه آنها باید حس خوبی را منتقل کنند و نباید یکسان باشند.

"هنوز در این رابطه بحث می‌کنیم، اینکه بتوانید همه اتومبیل‌ها را در اختیار داشته باشید یا برخی از آنها را، چرا که این مسئله به قابلیت‌های گیم پلی مربوط است، چرا که هر کدام باید سبک رانندگی منحصر به فرد خود را داشته باشند. قطعا وسایل نقلیه متنوعی در بازی وجود خواهد داشت. همچنین قابلایت‌هایی مانند مبادله آنها، بنابراین شما می‌توانید اتومبیل خاصی را بعنوان وسیله نقلیه اصلی خود انتخاب کنید، یا یک موتور سیکلت ویژه را برای گشت و گذار در سطح شهر."

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.