Menu

بخش داستانی اصلی Marvel’s Avengers را نمی‌توانید به‌صورت چندنفره بازی کنید

در طول نمایش Square Enix برای بازی Marvel's Avengers در همایش E3 گفته شد گیم‌پلی آنلاین یک تا چهار نفره برای آن امکان‌پذیر است اما فقط به همین مورد بسنده کردند. IGN تصمیم گرفت در این رابطه با سازندگان استودیوی Crystal Dynamics مصاحبه کند و فهمید کل داستان اصلی فقط تک‌نفره است و قابلیت چندنفره ندارد.

برای افرادی که نمایش خصوصی گیم‌پلی Marvel's Avengers را پشت درب‌های بسته تماشا کردند، واضح بود که بازی یک‌ تجربه کاملا تک‌نفره است. گیم‌پلی به نمایش در آمده مربوط به همان بخش تریلر معرفی کوتاهی بود که برای عموم نشان داده شد اما به‌طور کامل مرحله مربوط به پل Golden Gate و حمله به آن را به نمایش می‌گذاشت. با پیشرفت در مرحله، شما در بخش‌های مختلف کنترل یک نفر از گروه انتقام‌جویان را بر عهده می‌گیرید و سپس با باس‌فایت Taskmaster روبه‌رو می‌شوید. طبق گفته‌ها، این موارد کاملا اسکریپت شده و به نوعی مثل Uncharted یا Tomb Raider بود و برای بخش‌های مهم داستانی بین اعضای مختلف گروه انتقام‌جویان سوئیچ می‌شد، به همین دلیل نمی‌توان روند اصلی داستان را با دو یا چند بازیکن به اتمام رساند.

به گزارش پردیس گیم، وینسنت ناپولی، طراح ارشد مبارزات و شاون اسکایگ، کارگردان بازی Avengers، توضیح دادند با پیشرفت در روند داستان، مراحلی فرعی آزاد خواهند شد و در اینجا گزینه‌های چندنفره در اختیارتان قرار می‌گیرند و می‌توانید بین هر انتقام‌جویی که بخواهید انتخاب کنید. اگر تمایل داشته باشید تمام این مراحل فرعی را با Thor بروید و سطح او را افزایش دهید، این کار شدنی است و سپس می‌توانید به روند اصلی داستانی برگردید.

توجه داشته باشید شما می‌توانید تمام ماموریت‌ها و داستان را به‌صورت تک‌نفره و آفلاین بازی کنید اما برای انجام ماموریت‌های چندنفره، باید آنلاین شوید.

این مراحل از داستان اصلی خارج می‌شوند و شامل روایت مخصوص به خود هستند و سازندگان گفتند در نهایت داستان‌ها به یکدیگر بافته خواهند شد تا دلیلی هم برای انجام این مراحل اضافه داشته باشید.

نظر شما در رابطه با تک‌نفره بودن روند اصلی داستان چیست؟ آیا مشکلی ندارید که فقط مراحل اضافه را با دوستان خود انجام دهید؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.