Menu

مایکل پکتر: کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett به مبلغ 399 دلار قیمت‌گذاری خواهند شد

همانطور که می‌دانید، مشخصات اولیه‌ی سخت‌افزار کنسول‌های نسل بعد یعنی PS5 و Xbox Scarlett به صورت رسمی به اشتراک گذاشته شده‌اند و هر دوی آن‌ها بسیار قدرتمند به نظر می‌رسند. اما بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که قیمت این کنسول‌ها با توجه به سخت‌افزار قدرتمندشان چه قدر خواهد بود.

با توجه به ترجیح Sony و Microsoft برای استفاده از حافظه‌ی SSD به جای HDD انتظار نمی‌رود تا PS5 و Scarlett دستگاه‌هایی ارزان قیمت باشند، اما خب مایکل پکتر چنین عقیده‌ای ندارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، به تازگی، این وبسایت از پکتر در مورد قیمت کنسول‌های نسل بعد پرسیده است و در کمال تعجب، این تحلیلگر مشهور فکر می‌کند که PS5 و Xbox Scarlett به مبلغ 399 دلار قیمت‌گذاری خواهند شد:

"سخت‌افزار این دو کنسول به گونه‌ای است که قاعدتا باید انتظار برچسب 500 دلاری داشته باشیم. اما عقیده‌ی من این است که Microsoft قیمت کنسول خود را 399 دلار اعلام کرده و Sony نیز به دنبال آن، همین کار را انجام خواهد داد."

Sony پیش از این اعلام کرده بود که کنسول نسل بعد این شرکت، قیمتی راضی‌کننده برای مصرف‌کنندگان خواهد داشت. همچنین، حدس و گمان‌ها نشان می‌دهند که Micrisoft از 2 مدل Xbox بعدی در آینده رونمایی خواهد کرد که یکی، سخت‌افزاری ضعیف و قیمتی معقول و دیگری، سخت‌افزاری قدرتمند و گران قیمت خواهد داشت. در حال حاضر، همه چیز محدود به حدس و گمان بوده و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی از سوی 2 غول بازار کنسول‌ها باشیم.