Menu

بیش از 10 دقیقه از تریلر گیم پلی خصوصی بازی Marvel’s Avengers لو رفت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت Square Enix در جریان نمایشگاه E3 2019 یک نمایش گیم پلی از بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers تدارک دیده بود که در پشت‌های درهای بسته و به صورت خصوصی برای رسانه‌ها و خبرنگاران به نمایش درآمده بود. گیم پلی بازی مربوط به نسخه‌ی آلفای آن می‌باشد.

اکنون به تازگی بیش از 10 دقیقه از این گیم پلی با دوربین و با کیفیت پایین ضبط شده است و شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نسخه‌ی آلفای این عنوان، نسخه‌ی اولیه‌ی آن است و با بازی نهایی متفاوت خواهد یود. این بازی توسط استودیوی Crystal Dynamics توسعه یافته و EIDOS Montreal هم در ساختش به آن‌ها کمک کرده است.

عنوان Marvel’s Avengers در سبک اکشن ماجراجویی حماسی توسعه یافته و شامل تلفیقی از روایت داستانی سینمایی و گیم پلی همکاری محور می‌شود و قرار است در آن شاهد هیچ گونه لوت باکس یا مکانیک پرداخت برای بردی داشته باشیم؛ البته پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید اسکین‌ها در آن وجود دارد. این بازی در تاریخ 15 مه 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر خواهد شد. نظر شما در رابطه با این تریلر گیم پلی چیست؟