Menu

تعداد بازیکنان Sea of Thieves بعد از آپدیت بزرگ آن 2 میلیون افزایش داشته است

آپدیت بزرگ و جدید بازی Sea of Thieves که به مناسبت سالگرد انتشار آن منتشر شده است، ماموریت‌ها و کوئست‌های جدیدی را به همراه قابلیت ماهی گیری و بخش Arena Mode که بر روی مبارزات PvP تمرکز دارد، به بازی اضافه می‌کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer، حال به تازگی اعلام شده است که تعداد بازیکنان این بازی بعد از انتشار این آپدیت بزرگ و تا پایان ماه آپریل به 2 میلیون افزایش داشته است و تاکنون از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی اولیه‌ای این بازی در سال 2018، حدود 8.4 میلیون بازیکن آن را تجربه کرده‌اند.

البته باید بدانید که هر فردی که بازی Sea of Thieves را تجربه کرده است، آن را نخریده چون که این عنوان از همان روز ابتدایی عرضه‌ی خود بر روی سرویس Xbox Game Pass به طور رایگان در دسترس بوده است. با اینحال اما خبر خوش این است که هنوز هم عده‌ای این بازی را تجربه می‌کنند. عنوان Sea of Thieves در ابتدا عرضه‌ی خود مشکلات کوچک و بزرگ زیادی داشت که باعث می‌شد بعد از مدتی زیاد علاقه به ادامه‌ی آن نداشته باشید، اما سازندگان با انتشار آپدیت‌ها و محتویات بیشتر برای آن باعث شدند که این بازی برای عده‌ی زیادی تجربه‌ی جالب و سرگرم کننده‌ای باشد.

جو نیت (Joe Neate)، تهیه کننده‌ی اجرایی این بازی در جریان لایو استریم E3 وب سایت GameSpot در این باره گفت که :"از بسیاری از جهات در ارائه‌ی یک بازی سرویس محور، ما هنوز در ابتدای راه هستیم." او و کارگردان طراحی این عنوان، مایک چپمن (Mike Chapman) همچنین درباره‌ی اینکه تیمشان چه برنامه‌ای برای عرضه‌ی محتویات و آپدیت‌های بیشتر به صورت منظم صحبت کردند. آن ها قصد دارند تعداد بیشتری از بازیکنان اسبق این بازی را به آن برگردانند و همچنین سرعت خود در توسعه‌ی آپدیت‌ها را افزایش داده‌اند.

نیت در این رابطه نیز گفت: "ما در حال پیشرفتی هستیم که واقعا فوق العاده است و تیم ما در حال انجام کارهای شگفت انگیزی است. ما با دو هدف در حال پیشروی به جلو هستیم، اول اینکه محتویات بیشتر و جالب‌تری را منتشر کنیم، دوم اینکه در انتشار آن‌ها نظم و ترتیب را رعایت کنیم. این امر باعث می‌شود که برنامه‌ی زمانی ما انعطاف بیشتری در خود داشته باشد.

تا زمانی که محتویات بیشتر برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد، اگر ما بتوانیم نظم و ترتیب خود را رعایت کنیم، دیگر مشکلی در اینکه چشم اندازمان چقدر بزرگ یا پر ریسک است نمی‌بینیم. ما به خودمان زمان می‌دهیم، این هم وظیفه‌ی ما نسبت به بازیکنان و هم به تیم توسعه دهنده‌مان می‌باشد؛ ما باید هر دوی این‌ها را انجام دهیم."

نیت همچنین گفت که آن‌ها قصد داشتند تا در آپدیت مخصوص سالگرد این بازی، حیوانات خانگی را به آن اضافه کنند، اما متاسفانه کیفیت ساخت و طراحی آن‌ها فعلا در حد تائید استودیوی Rare نیست. چپمن هم در این رابطه افزود که: "ما می‌خواهیم که حس کنید آن‌ها واقعا بخشی از Sea of Thieves هستند." آن‌ها می‌خواهند که حیوانات هم نوعی ارزش اجتماعی را در بازی داشته باشند و بتوانند در طول تجربه‌ی آن موثر واقع شوند. در پایان هم اعلام شد که اضافه شدن حیوانات، مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم این بازی را تجربه می‌کنید؟