Menu

تماشا کنید: نمایش 11 دقیقه‌ای از بازی Sniper Ghost Warrior Contracts منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، وب سایت IGN به تازگی ویدئویی 11 دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts منتشر کرده است که مربوط به دموی آن در نمایشگاه E3 2019 می‌باشد. این بازی قصد دارد تا تجربه‌ای هیجان انگیز و سخت را همراه با بهترین گیم پلی‌ای که استودیوی CI Games تا به حال خلق کرده است، ارائه بدهد.

این عنوان شامل یک بخش کمپین تکنفره می‌شود و شما را ماموریت‌هایی قراردادی قرار می‌دهد که در ازایشان پول دریافت می‌کنید. همچنین اگر در بازی به پول بیشتری احتیاج داشتید، می‌توانید به سراغ ماموریت‌های فرعی و اضافی بروید.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts شامل عناصر اسنایپینگ بسیار جالبی می‌شود و تجربه‌ای است که قطعا طرفداران عاشق آن خواهند شد. این دفعه شاهد یک نقشه‌ی وسیع‌تر و پرجزئیات‌تری هستیم که تفکر تاکتیکی بیشتری را می‌طلبد. علاوه بر آن دنیای بازی بسیار خشن‌تر از نسخه‌های قبل است و قرار است در آن‌ها شاهد سیبریایی‌های مدرن و وحشی‌تری باشیم و البته صدها راه برای از بین بردن ‌آن‌ها وجود دارد. گیم پلی این بازی در سری خود بهترین خواهد بود.

شما در زیر می‌توانید این تریلر گیم پلی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

این بازی برای عرضه در سال 2019 برنامه ریزی شده است و این بار، موتور بازی سازی ساخت آن بسیار بهینه‌تر از قبل شده و شاهد صحنه‌های لودینگ کمتری در آن خواهیم بود تا شاهد یک بازی اول شخص شوتر ایده‌آل باشیم که بازیکنان از لحظه به لحظه‌ی آن لذت خواهند برد. نظر شما در این رابطه چیست؟