Menu

Doom Eternal از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در جریان ویدئو کست اخیر وب سایت Giant Bomb، مارتی استرتون (Marty Stratton) از استودیوی id Software تائید کرد که بازی مورد انتظار شوتر Doom Eternal از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز دو شرکت NVIDIA و id Software این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند.

وقتی که از مارتی استرتون درباره‌ی RTX سوال شد، او در این رابطه جواب داد: "می‌دانید، RTX باعث می‌شود که بازی‌ها فوق العاده به نظر برسند. این ویژگی مزایای زیادی دارد، اما خب لزوما تعداد مخاطبان ما را افزایش نمی‌دهد یا حداقل باید به این شکل حرفم را بگویم که تاثیری همچون سرویس Google Stadia را ندارد، اما قطعا مردم می‌توانند این را بدانند که بازی Doom Eternal و موتور ما یعنی id Tech 7 از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد. منظور من، این است که ما آن را دوست داریم و فکر می‌کنم ما می‌توانیم بهتر از هر کسی از آن استفاده کنیم."

همچنین در ماه می 2019، شرکت NVIDIA و id Software اعلام کردند که بازی بعدی سری Wolfenstein یعنی عنوان Wolfenstein: Youngblood از ویژگی‌های Real Time Ray Tracing و NVIDIA’s Adaptive Shading پشتیبانی خواهد کرد، اما این موضوع هنوز به طور رسمی در رابطه با Doom Eternal تائید نشده است.

بازی Doom Eternal با استفاده از موتور بازی سازی id Tech 7 ساخته می‌شود که باعث می‌شود جلوه‌های بصری بازی واقعا خارق العاده باشند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بار هم این بازی در طیف وسیعی از کارت گرافیک‌ها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و عمیقا امیدواریم که از قابلیت Ray Tracing و دیگر و دیگر ویژگی‌های متعدد گرافیکی استفاده کند. این ویژگی‌ها در بازی Metro Exodus باعث شدند تا شاهد موارد شگفت انگیزی باشیم. نظر شما دراین رابطه چیست؟