Menu

نصف اسلحه‌های Watch Dogs Legion غیر کشنده هستند

یکی از عجیب‌ترین بخش‌های بازی‌های قبلی سری‌بازی Watch Dogs این بود که شما در نقش یک شهروند هکر بودید که براحتی می‌توانست انسان بکشد. در بازی Watch Dogs 2 خواستند با اضافه کردن یک اسلحه‌ی پینت بال و دو اسلحه‌ی غیر کشنده از طریق DLC این مشکل را حل کنند اما به خاطر کم بودن تعداد این تسلیحات تقریبا بازی کردن خیلی مشکل بود اما خوشبختانه نصف اسلحه‌هایی که در بازی Watch Dogs Legion وجود دارند غیر کشنده هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCgamer در گفتگویی با کارگردان بازی "کلینت هاکینگ"(Clint Hocking)، آقای هاکینگ گفت:

"اینبار واقعا روی اسلحه‌های غیر کشنده کار کرده‌ایم چون نصف اسلح‌ها غیر کشنده‌اند و همچنین روی یک سیستم مبارزه‌ای تن به تن کار کرده‌ایم به گونه‌ای که اگر شما از تفنگ استفاده نکنید دشمن‌هایتان نیز از تفنگ استفاده نمی‌کنند."

در ادامه افزود که پلیس‌ها بازی همانند بازی Grand Theft Auto 5 سریع از تفنگ‌هایشان استفاده نمی‌کنند. به جای آن در ابتدا تلاش می‌کنند که شما را دستگیر کنند تا زمانی که از تفنگتان استفاده نکرده باشید. اگر شما به عنوان یک شهروند به عضویت این جنبش مقاوت درآمده‌اید پس احتمال دارد از کشتن آدم‌ها خوشتان نیاید.

"کلینت هاکینگ" همچنین گفت:

"ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم که کاری کنیم بازیکن‌ها بتوانند در هر موقعیتی از اسلحه‌های غیر کشنده استفاده کنند." و در مورد اینکه آیا می‌توان مانند بازی Cyberpunk 2077 بدون آنکه کسی را کشت بازی را تمام کرد گفت: "هدف ما این نیست. هدف ما این بوده که بازی کردن با سلاح‌های غیر کشنده را برای بازیکن‌ها فراهم کنیم."

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارچ 2020 (16 اسفند 98) عرضه می‌شود.