Menu

در عنوان Dying Light 2 اگر مدت زمان زیادی را در تاریکی بگذرانید، به زامبی تبدیل خواهید شد

وبسایت VG247 در جریان رویداد E3 2019 فرصت مصاحبه با کارگردان عنوان هیجان‌انگیز و مورد انتظار Dying Light 2 یعنی مارک آلبینت را پیدا کرده است. در این مصاحبه جدید به صحبت در مورد یکی از قابلیت‌های جدیدی که قرار است توسط Dying Light 2 به عناوین سبک زامبی‌محور معرفی شود، پرداخته شده است. در Dying Light 2 شما آلوده هستید و تنها راه زنده ماندن این است که در نور بمایند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، بلافاصله پس از آنکه آلوده شدید و به تاریکی قدم گذاشتید، باید هر چه سریع‌تر خود را به یک منبع نور (در واقع نور فرابنفش) برسانید تا به حالت "عادی" برگردید. بنابراین به محض اینکه مدت زمان زیادی را در تاریکی بگذرانید، منظور در مکان‌های تاریک یا در شب است، سطح (شدت) آلودگی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته مارک آلبینت هر چه سطح عفونت شما افزایش پیدا کند، از نظر سرعت، قدرت و استقامت قدرتمندتر خواهید شد اما اگر عفونت از میزان مشخصی تجاوز کند، به زامبی تبدیل خواهید شد.

و این برای شما به معنای شکست در انجام بازی است.

آلبینت در پاسخ به اینکه آیا زامبی شدن به معنای شکست در انجام بازی است گفت: "بله تقریبا به معنای شکست است."

سایت VG247: پس یعنی به معنای شکست کامل نیست؟ پاسخ آلبینت: "نه، بگذارید بگوییم که به معنای همان شکست است."

مشخص است که کارگردان عنوان Dying Light 2 نمی‌تواند با قاطعیت به این سوال پاسخ دهد. شاید همین مسئله یکی از سورپرایزهای این بازی جهان آزاد غیر خطی باشد؟ برای اینکه بتوانیم پاسخ این پرسش را کشف کنیم باید تا موعد رسمی عرضه این بازی بر روی PC ،PS4 و Xbox One یعنی تا بهار 2020 منتظر بمانیم.