Menu

Cyberpunk 2077 بدون کشتن هیچ کسی قابل تمام کردن است + تصاویر جدید (آپدیت دوم: تصاویر بیشتری منتشر شدند)

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer، در جریان جدیدترین دمویی که از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای رسانه‌ها و خبرنگاران به صورت خصوصی به نمایش درآمد تائید شد که شما می‌توانید این بازی را بدون کشتن هیچ فردی به اتمام برسانید. تیم CD Projekt Red در این رابطه گفت که آن‌ها این تصمیم را برای این شیوه‌ی طراحی، بعد از بازخوردهایی که در E3 سال گذشته دریافت کردند، گرفتند.

طراح ارشد کوئست‌های این بازی، پاول ساسکو (Paweł Sasko) در اینباره به وب سایت PC Gamer گفت: "در حال حاضر، هر سلاح و ابزار سایبری‌ای در بازی وجود دارد، شامل گزینه‌ای برای نکشتن است." البته او مدتی بعد کمی حرفش را اصلاح کرد.

او سپس افزود: "من فکر می‌کنم که همه چیزها را می‌توانم بگویم. قابلیت نکشتن در همه‌ی سلاح‌ها وجود ندارد، زیرا که به طور مثال شما با یک بازوکا به سر فردی شلیک می‌کنید و خب، طبیعتا سر او منفجر می‌شود."

منظور ساسکو این است که سلاح‌های بسیار مخربی در بازی هستند که هیچ راهی برای در امان ماندن از شلیک آن‌ها نیست و قطعا با آن فرد کشته می‌شود.

او سپس اضافه کرد: "اما با اینحال دیگر چیزها شامل گزینه‌ای برای نکشتن هستند. تقریبا هر نوع سلاح گرم و سلاح‌های سایبری که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما کسی را نکشید. شما می‌توانید دشمنان را به زمین بکوبید، خفه‌شان کنید یا آن‌ها را بی هوش کنید. راه‌هایی وجود دارد که آن‌ها را نکشید و تنها متوقف‌شان کنید، مانند کارهایی که با آن رئیس که Sasquatch نام داشت، می‌توانید انجام دهید."

در ضمن شما می‌توانید در زیر، عکس‌های جدیدی که از این بازی منتشر شده است را مشاهده کنید: <برای بزرگ نمایی تصویر، بر روی آن کلیک کنید>

در نسخه‌ی دموی خصوصی‌ای که در E3 2019 نشان داده شد، ما شاهد روش‌های مختلفی برای انجام ماموریت بودیم. Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

آپدیت: به تازگی دو تصویر جدید از این بازی منتشر شده است و شما در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید: <برای بزرگ نمایی تصویر، بر روی آن کلیک کنید>

همچنین یک فرد هم تصویری از خودروهایی که در نمایش گیم پلی این بازی در E3 2019 نشان داده شدند، منتشر کرده است و شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

آپدیت دوم: تعدادی تصاویر جدید دیگر نیز منتشر شدند که شما در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید: <برای بزرگ نمایی تصویر، بر روی آن کلیک کنید>

نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟