Menu

اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی Nintendo Switch بازی The Witcher 3 منتشر شد؛ از رزولوشن اجرایی تا مقدار فضای مورد نیاز

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، استودیوی CD Projekt Red به تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ی Nintendo Switch بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حالت داک با رزولوشن 720p و در حالت دستی با رزولوشن 520p اجرا خواهد شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition مدتی پیش برای کنسول Nintendo Switch تائید شد و در اکانت رسمی توئیتر این بازی اطلاعاتی از قبیل حجم و رزولوشن اجرایی بازی منتشر شدند.

این عنوان قرار است در Nintendo Switch با نرخ فریم 30 بر ثانیه اجرا شود و تائید شده که در این پلتفرم از قابلیت رزولوشن پویا استفاده خواهد کرد و در زمانی که محیط بازی شلوغ است و نیاز به فریم ریت بالاتر است، رزولوشن بازی به طور خودکار پایین می‌آید.

علاوه بر آن تائید شد که این بازی از یک گیم کارد 32 گیگابایتی استفاده خواهد کرد که تمام محتویات اضافه‌ای که برای بازی منتشر شده، از قبلی DLCها و دو بسته‌ توسعه دهنده‌ی Hearts of Stone و Blood & Wine نیز در آن قرار دارند.

علاوه بر آن اعلام شد که استودیوی Saber Interactive با CD Projekt Red برای پورت نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی همکاری می‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟