Menu

از نسخه جدید بازی Contra با نام Rogue Corps رونمایی شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، بعد از شایعات و گزارشاتی که درباره‌ی نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Contra منتشر شده بود و اینکه اعلام شد یک نسخه‌ی معرفی نشده است از آن در حال ساخت است، سر انجام بازی جدید این مجموعه معرفی شد.

نسخه‌ی جدید این سری، Contra: Rogue Corps نام دارد و قرار است برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر شود. همانند بازی Contra 3، به نظر می‌رسد که این بازی هم یک تجربه‌ی اکشن همراه با دوربین ایزومتریک را ارائه می‌دهد و احتمالا دوباره طرفداران این سری که مدت زمان زیادی است منتظر نسخه‌ی جدید این سری هستند، از آن لذت خواهند برد.

Contra: Rogue Corps بازیکنان را به منطقه Damned City می‌برد تا باری دیگر یک تجربه‌ی نفس گیر در سبک shoot-em-up action بسازد و پنج شخصیت مختلف قابل بازی در آن حضور دارند. این شخصیت‌ها Kaiser ، Aero Captain ، Gentleman ، Hungry Beast و Ms. Harakiri هستند.

در توضیحات وب سایت رسمی این بازی آمده است: "دو سال پس از پایان جنگ بیگانگانف منطقه‌ی مرموز و پر رمز و راز Damned City در میدان جنگ به وجود آمد تا جایی برای نبرد نهایی باشد. آنجا منطقه‌ای دیوانه وار است که در آن موجوداتی وحشی و خشمگین با نام Findo قرار دارند و در میان این هرج و مرج 5 جوخه با نام ROGUE CORPS وارد شدند."

شما همچنین در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

این بازی برای عرضه در 26 سپتامبر (4 مهر) برنامه ریزی شده است. نظر شما در این رابطه چیست؟