Menu

از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی استراتژی Stronghold با پسوند Warlords رونمایی شد + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، بازی Stronghold: Warlords نسخه‌ی بعدی این فرنچایز استراتژی همزمان می‌باشد که برای نخستین بار، محیط‌های اروپایی را رها کرده و به جای آن، محیط‌های آسیایی با فرماندهان ژاپنی و چینی را جایگزین کرده است. استودیوی Firefly Studios اعلام کرد که بازی در سال 2020 عرضه می‌شود و شما می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی را در تریلر رونمایی که در زیر قابل تماشا و دانلود است، مشاهده کنید.

ویژگی چدید اضافه شده به این نسخه، فرماندهان جنگی مشهور می‌باشد. تمامی این فرماندهان می‌توانند به کار گرفته و تقویت شوند تا مهارت‌ها و مزیت‌هایی برای شما به ارمغان آورند؛ چه در میانه‌ی نبرد و چه در بخش اقتصادی اداره‌ی قلعه‌ی خود. این فرماندهان جنگی باعث هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر شدن این نسخه در بخش‌های داستانی و چند نفره خواهند شد.

انتخاب منطقه‌ی آسیا برای Warlords به این معنی می‌باشد که ما، یگان‌های مختلفی از جمله سامورایی‌ها، کمانداران مغول، نیزه‌داران امپراطوری ژاپن و… را خواهیم دید. همچنین، بازی در کشورهای ژاپن و چین جریان داشته و بخش داستانی تاریخی، در بردارنده‌ی چین باستانی تا ژاپن و امپراطوری مغول خواهد بود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه