Menu

Watch Dogs Legion رسما با تریلری هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی معرفی شد

لحظاتی قبل در جریان کنفرانس Ubisoft در E3 2019 این شرکت به صورت رسمی با انتشار یک تریلر گیم‌پلی هیجان‌انگیز از بازی Watch Dogs Legion رونمایی کرد. این بازی در لندن جریان دارد و طبق شایعات منتشرشده می‌توانید در نقش NPCهایی که به خدمت می‌گیرید بازی کنید. در تریلر نیز در ابتدا در نقش مردی جوان، یک پیرزن و به همین نحو چندین شخصیت دیگر قرار می‌گیرید.

براساس تریلر به نظر می‌رسد که توانایی‌ها هک‌کردن بازی افزایش داشته و اکنون با کمک مخفی‌کاری می‌توانید دشمنان خود را از راه‌های بیشتری از بین ببرید.

کارگردانی بازی برعهده کلینت هوکین، کارگردان بازی Far Cry 2 قرار دارد و براساس گفته‌های او شخصیت‌ها و انتخاب‌های شما در داستان بازی تاثیر گذار خواهند بود. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نقش هر فردی بازی کنید: می‌توانید هر فردی که می‌خواهید را استخدام کرده و به عضویت نیروی مقاومت درآورید. از یک مامور MI6 گرفته و جنگجوی حرفه‌ای گرفته تا یک هکر باهوش یا مسابقه‌دهنده خیابانی. هر کسی که می‌بینید با داستان پس‌‌زمینه، مهارت‌ها و شخصیت خاص خود می‌تواند به تیم شما بپیوندد.
  • شخصی‌سازی: افرادی که استخدام کرده‌اید شخصی‌سازی کرده و آن‌ها را سبک بازی خود هماهنگ کنید. می‌توانید شخصیت‌ها را در کلاس‌هایی نظیر هکر، نفوذکننده و یا مهاجم آپگرید کرده و در بازی پیشروی کنید. ده‌ها لباس و ماسک مختلف نیز برای انتخاب شما در دسترس است.
  • هک‌کردن سلاح شماست: می‌توانید زیرساخت‌های لندن را تبدیل به سلاح کنید. کنترل پهپادها را در دست گرفته، روبات‌های جاسوس را به صورت پنهانی وارد محیط کرده ویا با استفاده از واقعیت افزوده دشمنان را نابود کنید. به طور خلاصه راه‌های زیادی برای هک‌کردن و استفاده از دنیای بازی وجود دارد.
  • آزادی کامل، نتایج واقعی: به هر نحوی که دوست دارید بازی کنید. سیستم مبارزات جدید، توانایی‌های مختلف و انواع اسلحه‌ها به این معنا هستند که روشی که مبارزه می‌کنید عواقب و نتایج واقعی دارند. اگر از نیروهای غیر مرگبار استفاده کنید، دشمن تلاش می‌کند تا شما را زمین زده و دستگیر کند؛ و اگر به قصد کشتن شلیک کنید، یعنی ریسک اینکه شخصیت شما برای همیشه بمیرد را پذیرفته‌اید.
  • لندن جهان‌باز: دنیای لندن را همراه با ده‌ها مکان واقعی این شهر تجربه کنید. مکان‌هایی شامل بیگ‌بن، برج ساعت، کمدن و چشم لندن در بازی وجود دارند و می‌توانید به آن‌ها رفته و شاهد چیزهایی نظیر قراردادهای غیرقانونی و هنرهای خیابانی باشید.
  • با دوستان خود تیم شوید: با تیم خود آنلاین شده و با 3 دوست خود آزادانه در دنیای بازی گشت و گذار کرده و ماموریت‌های Co-op و چالش‌های مختلف را انجام دهید. آپدیت‌های بازی نیز کاملا رایگان بوده و هر مدت حالت‌هایی برای بجش چندنفره، جوایز و رویدادهایی با تم‌های گوناگون عرضه خواهند شد.

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 16 اسفند برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد.

تریلر گیم‌پلی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تریلر سینماتیک معرفی بازی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه