Menu

تماشا کنید: جزئیاتی جذاب از دنباله معنوی بازی Her Story به نام Telling Lies منتشر شد

دقایقی پیش در طول رویداد PC Gaming Show تریلری جدید از دنباله معنوی بازی Her Story به نام Telling Lies منتشر شد.

به گزارش پردیس‌گیم این بازی توسط خالق بازی مرموز Her Story که جوایز بسیاری در سال 2015 برد، در دست توسعه است. Telling Lies یک بازی هیجان‌‌انگیز و ماجرایی است که به عنوان دنباله معنوی Her Story و یک بازی غیرخطی عرضه خواهد شد.

داستان بازی به این گونه است که شخصیت تحت کنترل شما یک هارد درایو را که نزدیک به 10 ساعت ویدئو دارد دزدیده و شما باید با نگاه‌کردن این ویدئوها به دنبال سرنخ‌ و راه‌هایی برای به دست‌ آوردن ویدئوهای بیشتر بوده و تلاش کنید تا با توجه به این ویدئوها داستانی منطقی به دست آورید.

اما این بازی از Her Story نیز بزرگ‌تر است چرا که برخلاف آن بازی که تنها یک شخصیت وظیفه صحبت‌کردن را برعهده داشت، بیش از 30 شخصیت در Telling Lies به گفتن داستان‌هایی مختلف خواهد پرداخت. بازیکنان در نگاه‌کردن ویدئوها نیز آزادی عمل داشته و می‌توانند به دلخواه به تحقیق و تماشای ویدئوها بپردازند.

از جمله بازیگرات حاضر در این بازی می‌توان به "لوگان مارشال گرین" (Spider-Man: Homecoming)، "الکساندر شیپ" (X-Men Apocalypse)، "کِری بیشه" (Argo) و "آنجلا سارافیان" (Westworld) اشاره کرد.برای اینکه بازی هرچه بیشتر بتواند حس‌وحال لازم را القا کند، ویدئو‌ها معمولا در 2 مکان مختلف ضبط شده‌اند.

در زیر می‌تواند تریلر منتشرشده از این بازی در PC Gaming Show 2019 را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه