Menu

بازی آنلاین دنیای اساطیر، ورژن جدید تراوین با سرعت بالا

بازی تراوین، به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و تحت وب، کماکان پس از سال‌ها طرفداران و فن بیس عظیمی دارد.

با این حال برای افرادی که آشنایی کافی را با یکی از مطرح‌ترین بازی‌های آنلاین تاریخ ندارند، بهتر است معرفی اجمالی در رابطه با تراوین داشته باشیم. بازی تراوین یک بازی در سبک استراتژیک است که شما با ساخت تمدن و اولین دهکده خود و جمع آوری ارتش و منابع شروع به گسترش آن می‌کنید و تمدن خود را بزرگ‌تر و قدرتمند‌تر می‌کنید.

شما باید با بازیکنان دیگر که هر یک دارای دهکده‌ای هستند، اتحاد برقرار کنید و در صورت لزوم با آن‌ها وارد نبرد شوید و چیزی که این بازی را قدرتمند و عمیق کرده، سیستم‌های عمیق رابطه بین بازیکنان و البته نقش داشتن محاسبات دقیق برای انجام تک تک حرکات است.

اما همواره سوالی که در ذهن طرفداران ایرانی این بازی وجود داشته این است که از طریق کدام سرور اقدام به تجربه بازی تراوین کنند؟

اما از چه سروری این بازی را تجربه کنم؟

یکی از مشکلات مهمی که کاربران با سرورهای بازی تراوین در ایران دارند مشکل سرعت انجام این بازی هست که در دنیای اساطیر این مشکل حل شده و بازی با سرعت های چند برابری انجام می شود که همین امر باعث رشد سریع کاربران و سریعتر به اتمام رسیدن سرور ها می بشد. تراوین اسپید یکی از ویژگی‌های متمایزکننده بازی دنیای اساطیر است.

شما از طریق ثبت نام و ورود به سایت "دنیای اساطیر" می‌توانید براحتی با بهترین سرعت و کیفیت ماجراجویی خود در دنیای تراوین را آغاز کنید.

مزیت سرور معرفی شده در این است که هر هفته به برترین بازیکنان جوایز ویژه نقدی و غیرنقدی اعطا می‌شود که قطعا لذت نبرد و رقابت را افزایش می‌دهد.

امروز یک سرور ویژه در بازی دنیای اساطیر برای استفاده کاربران پردیس گیم افتتاح شد تا دیگر نگران عقب بودن از سایر بازیکنان نباشند و همه با هم شروع کنند .

برای ثبت نام در این سرور روی لینک زیر کلیک کنید

http://asatiran.com/ts7/anmelden.php

همچنین برای ورود به صفحه اصلی بازی روی لینک زیر کلیک کنید :

http://asatiran.com

جایزه این سرور برای نفر اول مبلغ 100 هزار تومان می باشد