Menu

کارگردان God of War به صورت مخفیانه به دنباله‌ی بازی اشاره کرده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طرفداران، نکته‌ای که کارگردان بازی God of War آقای "کوری بارلاگ" در توئیت‌هایش مخفی کرده بود را کشف کرده‌اند و این نکته‌ی مخفی به دنباله‌ی این عنوان مربوط می‌باشد.

ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران انجمن Reddit با نام u/kayfriso متوجه شد که توئیت‌های منتشر شده توسط "کوری بارلاگ" در ماه آپریل، با یکدیگر در ارتباط می‌باشند. بیشتر این توئیت‌ها، یادآور چرخه‌ی توسعه‌ی God of War برای PS4 بودند، اما اگر کمی عمیقتر به این رشته توئیت‌ها نگاه می‌کردید، متوجه می‌شدید که آن‌ها، چیزی بیش از خاطرات بارلاگ بودند. در واقع، اگر شما، حرف اول توئیت‌های بارلاگ در ماه آپریل را کنار یکدیگر قرار دهید، جمله‌ی "رگناروک در راه است"(Ragnarok is Coming❤) شکل می‌گیرد. همچنین، این جمله بر روی قایق کریتوس و آتریس در تم رایگان بازی که چندی پیش منتشر شده بود نیز به چشم می‌خورد. اگر با رگناروک آشنایی ندارید، باید گفت که در اسطوره‌شناسی نورس، به معنای آخرالزمان می‌باشد؛ جایی که تمامی خدایان با دشمنانشان مانند یورمونگاند(مار عظیم‌الجثه‌ی بازی) به نبرد می‌پردازند و بیشتر آن‌ها در این راه کشته می‌شوند.

ساخته شدن دنباله‌ی God of War اصلا تعجب‌آور نیست، هر چه نباشد این بازی تبدیل به بهترین عنوان سال 2018 شد. (اسپویل) وقوع رگناروک در ساخته‌ی Sonta Monica هم تقریبا قطعی‌ می‌باشد، زیرا بازی با چنین کلیف هنگری به پایان رسید. God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس می‌باشد.