Menu

شایعه: از Xbox Scarlett در کنفرانس مطبوعاتی Microsoft رونمایی می‌شود؛ این کنسول بازی‌ها را بر روی رزولوشن 8k و نرخ فریم 120 اجرا می‌کند

بدون هیچ شکی، Microsoft قصد دارد تا E3 2019 را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده و طرفداران خود را هیجان زده کند. به تازگی، آن‌ها اعلام کردند که چیز جدیدی را در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود ارائه خواهند داد و بسیاری از گیمرها فکر می‌کنند که امشب ساعت 00:30 از Xbox بعدی رونمایی می‌شود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اینسایدر شناخته شده‌ی صنعت گیم New_WabiSabi بر روی توئیتر، جزئیات جالبی در ارتباط با Xbox Scarlett به اشتراک گذاشته است؛ کنسولی که ظاهرا، مدل قوی‌تر Xbox بعدی می‌باشد. شما می‌توانید ترجمه‌ی توئیت‌های Sabi را در زیر مشاهده کنید و لازم به ذکر است تمامی این‌ها در حد شایعه بوده و بهتر است تا با بدبینی به آن‌ها نگاه کنیم.

"کنسول جدید Xbox یعنی Scarlett به طرز دیوانه‌واری قدرتمند است. اجرای بازی‌ها بر روی رزولوشن 8k و نرخ فریح 120 و پشتیبانی از تمام بازی‌های Xbox One برخی از ویژگی‌های این کنسول هستند. کنترلر Elite کنسول Scarlett بسیار ویژه و منحصر به فرد است. اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک نمی‌گذارم، اما مطمئنم شما تحت تاثیر این کنترلر قرار خواهید گرفت."

برای اطلاعات رسمی، کافی است تا ساعت 00:30 صبر کنیم.