Menu

امیدواری بروس کمپل به عرضه بازی جدید مجموعه Evil Dead پیش از پایان سال 2019

بروس کمپل، ستاره و بازیگر سری Evil Dead اعلام کرد که جدیدترین بازی از این مجموعه احتمالا در اواخر سال 2019 منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers کمپل در جریان صحبت‌های خود در برنامه Jim and Sam Show درباره شایعات حضورش در بازی Mortal Kombat 11 صحبت کرد و اعلام کرد که حضور او در بازی به عنوان یک نقش فرعی خواهد بود و به عنوان مبارز قابل بازی به Mortal Kombat 11 اضافه نخواهد شد. کمپل اضافه کرد که حضور او در این بازی بخشی از یک روند تبلیغاتی برند و نامش برای عنوان Evil Dead است. کمپل در این گفت و گو اعلام کرد که تمام صداگذاری‌های شخصیتش در بازی Evil Dead را انجام می‌دهد اما تیم سازنده بازی با حضور او به عنوان یک شصیت قابل بازی مخالف است.

کمپل درباره زمان عرضه جدید‌ترین بازی این مجموعه اعلام کرد که امیدوار است بازی قبل از شروع سال 2020 عرضه شود. این بازی در حال حاضر نیز با تاخیر رو به رو شده است اما کمپل نمی‌داند که دلیل این تاخیر، مشکلات فنی بوده و یا تلاش تیم توسعه برای بهبود بازی پیش از عرضه دلیل آن بوده است.

هرچند که هنوز زمان دقیق عرضه بازی مشخص نیست اما می‌دانیم که این اولین باری نیست که از ساخت بازی جدید از مجموعه Evil Dead خبری منتشر می‌شود. پیش از این در ابتدای سال 2019 شایعاتی مبنی بر در حال ساخت بودن بازی جدیدی از این مجموعه نیز مطرح شده بودند که کمپل نیز آنها را در توییتر خود تایید کرد.