Menu

EA سه بازی مستقل از استودیوهای Hazelight ،Zoink و Glowmade منتشر خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Electronic Arts بعد از نمایش‌هایی که در رویداد EA Play 2019 داشـت، ویدئویی منتشر کرده است که خبر از عرضه‌ُی سه بازی مستقل از سوی سه استودیو می‌دهد که ناشرشان این شرکت خواهد بود.

شما در زیر می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

اولین بازی، عنوان جدید استودیوی Zoink Games است که سال گذشته بازی Fe را ساخته بودند. این عنوان Lost in Random نام خواهد داشت و بر روی اکشن و استراتژی تمرکز دارد و عناصر ساخت تصادفی نیز در آن نقش پر رنگی دارند.

استودیوی Glowmade نیز هم اکنون بر روی بازی RustHeart کار می‌کند، یک بازی همکاری محور Co-op که در آن می‌توانید همراه روباتی خود را بسازید. عنوان RustHeart در سبک اکشن ماجراجویی است و شامل شخصی سازی می‌شود و باید در آن به سفری در یک دنیای پر جنب و جوش بروید.

آخرین بازی هم، عنوان جدید استودیوی Hazelight است، همان استودیویی که توسط جوزف فارس (Josef Fares) هدایت می‌شود. این توسعه دهنده بازی آخر خود را در سال گذشته با نام A Way Out عرضه کرده بود. بازی جدید Hazelight هنوز نامی ندارد، اما فارس تائید کرد که بازهم تمرکز اصلی بر روی همکاری و Co-op است.

جدیدترین بازی مستقل شرکت EA که تحت برند EA Originals عرضه می‌شود، بازی Sea of Solitude است که ماه بعد، در تاریخ 5 جولای (14 تیر) منتشر می‌شود.